Pro 2 și Pro X se rebranduiesc și devin ACASĂ și PRO Arena
În curând, ambele posturi vor trece prin importante modificări de conținut, în funcție de profilul audienței acestora. Astfel, ACASĂ le va aduce telespectatorilor emisiuni originale, produse special create pentru acest post. Totodată, vor fi difuzate și seriale internaționale, respectiv filme romantice.
În schimb, telespectatorii PRO ARENA se vor putea bucura de evenimente sportive și emisiuni de specialitate, filme de acțiune și documentare de interes pentru bărbați, dar și diverse reality-show-uri.
Oficialii spun că „din moment ce PRO TV este liderul incontestabil în rândul celor mai mari canale TV din România, este acum momentul să dezvoltăm canalele secundare”.
Potrivit lui Antonii Mangov, Programming Director, viziunea trustului este una clară. Acesta a explicat că PRO TV este un post TV generalist, care targetează o audiență vastă. „Prin urmare ne dorim să dezvoltăm canale secundare puternice care pot targeta anumite profile – unul pentru femei (ACASĂ) și unul pentru bărbați (PRO ARENA). Nu doar că aducem înapoi brand-ul ACASĂ, ci îl și reinventăm și îl aducem în prezent. PRO ARENA nu este un canal de sport sau unul pentru seriale, este toate acestea și ceva în plus – este un post TV care combină toate tipurile de conținut de interes pentru audiența masculină din România”.
Cum vor arăta noile sigle ale Acasă și Pro Arena
Bineînțeles, o astfel de schimbare nu ar putea veni fără o serie de modificări vizuale, iar ACASĂ și PRO ARENA vor îmbrăca haine noi și se vor schimba și din punct de vedere grafic.
VEZI GALERIA FOTOPOZA 1 / 3
În ceea ce privește grafica noilor posturi TV, Vasile Alboiu, Creative Director, a declarat că, în cazul postului Acasă, va fi păstrată „o parte din identitatea grafică a vechiului post”.
„ACASĂ a fost foarte aproape de publicul român și ne-am dorit ca odată cu revenirea la numele inițial să păstrăm o parte din identitatea grafică a vechiului post. În ceea ce privește noua față a canalului PRO X, când am pus pe hârtie primele idei ne-am gândit la un loc imens, virtual, unde tot publicul masculin se poate strânge și unde poate lua parte la spectacole sportive, concerte, show-uri de acțiune și comedie – toate în același loc ca într-o mare, mare ARENĂ. Grafic o să vedem schimbări destul de importante”, a declarat Vasile Alboiu, Creative Director.
Alte detalii legate de producțiile și conținutul celor două branduri vor fi anunțate în perioada următoare.
Sursa foto: Pro TV
Citește și: