Modifica setarile cookie
Homepage  / Știri

Anca Țurcașiu, Carmen Tănase şi Cristina Ciobănașu sunt imaginea Happy Channel

de Redactia Tvmania

Începând cu 8 martie, când Euforia devine Happy Channel, noul post va fi reprezentat de trei “ambasadori” faimoși: Carmen Tănase, Anca Țurcașiu și Cristina Ciobănașu. Cu toate că cele trei vedete, în rol de mesageri ai postului, se află în momente diferite de viață, cu interese diferite și preocupări diferite, au însă și foarte multe lucruri în comun: cred în aceleași valori și sunt femei puternice.

“Este o onoare să fac parte din acest proiect. Mi se potrivește, e în perfectă concordanță cu ceea ce gândesc eu! Cred cu toată ființa în forța, cumpătarea, judecata, tandrețea femeii puternice! Cred în capacitatea ei de a renaște perpetuu, de a o lua de la capăt, de a sări orice obstacol! Trebuie doar să aibă încredere, iar conceptul ăsta din care am norocul să fac parte, asta își propune: să ofere încredere!”, spune Carmen Tănase.

“Au existat multe proiecte dragi mie, de-a lungul timpului, despre care am simțit că mi se potrivesc și cu care am avut ceea ce se numește chimie. Cel mai nou însă și poate și cel mai spectaculos este Happy Channel. Fericirea, viața în sine, bucuria de a trăi – toate fac parte din mine, din felul meu de a fi. Așadar, mărturisesc acum, în premieră: între mine și Happy Channel a fost dragoste la prima vedere! Și sunt convinsă că același lucru vor simți și telespectatorii noștri începând cu 8 martie!”, explică Anca Țurcașiu.

Cristina Ciobănașu, aflată la început de drum, în viață, povestește: “Este o mare, mare onoare pentru mine că am ajuns să fac parte din acest proiect – Happy Channel. Și este o și mai mare onoare să mă aflu alături de Anca Țurcașiu și Carmen Tănase în rol de “ambasador” Happy Channel. Am fost educată să cred în mine, iar atâta timp cât îmi propun ceva și muncesc pentru acel ceva, e imposibil să nu reușesc. Iar la pachet cu orice reușită vin bucuria și fericirea”.

Televiziunea Happy Channel va emite începând cu 8 martie

Happy Channel se adresează în principal segmentului feminin din zona comercială (femei din mediul urban cu vârste cuprinse între 18 și 49 de ani), cu oferte dedicate și întregii familii și se poziționează în zona televiziunilor militante – o abordare nouă pe piața media din România. Noul post de televiziune își propune nu doar să ofere telespectatoarelor producții de calitate, targetate pe dorințele și așteptările lor, ci și să le reprezinte cauzele și să militeze pentru ele.

Foto: Mihai Stetcu_Antena 1

 

Despre Happy Channel, mai puteți citi:

Începând cu 8 martie, Euforia TV devine Happy Channel

Din 8 martie, Happy Channel va aduce reality show-ul “Dreptul la fericire”

 

Urmărește-ne pe Google News
 
 

Lasă-ne emailul tău ca să-ți trimitem zilnic cele mai importante articole scrise de jurnaliștii TVMANIA

Abonează-te