Pe 18 octombrie, Pro TV lanseaza o noua emisiune-concurs muzicala: „O-la-la!”, un format importat, va pune la bataie 25.000 de lei noi pentru a descoperi romanul cel mai pasionat de karaoke.
Pe 18 octombrie, Pro TV lanseaza o noua emisiune-concurs muzicala: „O-la-la!”, un format importat, va pune la bataie 25.000 de lei noi pentru a descoperi romanul cel mai pasionat de karaoke.
La carma emisiunii se va afla Alexandra Irina Maruta, a.k.a. Andra.
Andra: Emisiunea nu e live, e inregistrata. Am acceptat aceasta propunere pentru ca show-ul are o tematica muzicala, ceea ce mie imi place enorm, este un format interesant, cu multa muzica live, cu vedete si multi concurenti care se vor intrece pe parcursul a sase probe pentru un premiu consistent. In plus, ma simt pregatita pentru acest proiect.
Experienta de-acolo privea aptitudinile coregrafice. Dar faptul ca am participat la „Dansez pentru tine” m-a ajutat sa inteleg ce-nseamna munca in echipa, e adevarat. Iar la „O-la-la!” am ocazia sa lucrez cu o parte din echipa cu care am lucrat si la „Dansez pentru tine”, o echipa pe care o iubesc.
Catalin nu-mi da sfaturi, dar e firesc sa discutam despre asta avand in vedere experienta lui de ani intregi in televiziune.
Emisiunea „O-la-la!” este foarte dinamica, iar alaturi de concurenti ne simtim ca la o mare petrecere, unde ne distram si facem karaoke pe melodii celebre. Emisiunea are sase runde si sase concurenti. In urma fiecarei runde, se elimina cate un concurent din competitie, urmand ca in finala sa ramana acei doi concurenti care au stiut cele mai multe versuri.
Probele cresc in dificultate pe masura ce se apropie de finala, iar castigatorul trofeului O-la-la, mai precis cel care a trecut victorios prin toate probele concursului, are sansa sa castige un premiu de pana la 25.000 de RON, in functie de cate raspunsuri corecte da la ultima runda. In acest sezon vor fi 10 emisiuni „O-la-la!”.
Este un format marca Zale Entertainment (n. red. – emisiunea originala se numeste „The Singing Bee”), cu foarte mare succes in toata lumea, care se face in peste 17 tari. Pro TV a cumparat licenta acestei emisiuni si a adaptat-o pentru specificul publicului din Romania.