Un nou reality-show a intrat în portofoliul Antena. Postul va difuza „Power Couple”, un proiect marca Dori Media Group. Iată tot ce știm până acum despre noua emisiune.
de Andra Stana,
Un nou reality-show a intrat în portofoliul Antena. Postul va difuza „Power Couple”, un proiect marca Dori Media Group. Iată tot ce știm până acum despre noua emisiune.
Reality-show-ul „Power Couple”, o adaptare a emisiunii lansate în Israel de Dori Media Group, va intra în grila Antena.
„Power Couple”, creat inițial de Abot Hameiri, urmărește opt cupluri care se confruntă cu o serie de provocări extreme. Miza concursului este ca cei înscriși în competiție să dovedească, în final, cât de bine se cunosc cu adevărat unul pe celălalt. Puterea relației lor este pusă la încercare într-o vilă unde concurează cu alte cupluri timp de câteva săptămâni, pariind pe dragostea lor și luptând pentru un premiu în bani.
Mai precis, formatul presupune înscrierea în concurs a 8 cupluri. Acestea sunt cazate într-o vilă, unde trebuie să reziste timp de 6 săptămâni.
La „Power Couple” vor fi pregătite câte 3 misiuni în fiecare ciclu: bărbați, femei și cupluri. În cadrul probelor impuse bărbaților, femeile vor paria pe succesul partenerilor lor, fără ca aceștia să știe cât au pariat jumătățile lor.
Succesul în misiune va dubla suma pariată, în timp ce eșecul va micșora suma pariată. Același lucru se întâmplă apoi cu femeile. La finalul celor două misiuni (bărbați și femei), cuplul care a acumulat cea mai mică sumă de bani este propus pentru eliminare din vilă.
Cea de-a treia misiune, care va testa cu adevărat cooperrea dintre parteneri, presupune jocul în doi. Două cupluri riscă acum eliminarea – cuplul care s-a clasat pe ultimul loc în misiune și cuplul care a acumulat cea mai mică sumă de bani. În final, celelalte cupluri votează și decid care dintre cele două cupluri va rămâne în vilă și în joc.
Cuplurile eliminate părăsesc vila fără nimic. În schimb, cuplul câștigător ia toți banii pe care i-a acumulat în timpul show-ului.
Emisiunea a avut premiera în Israel în 2014 și de atunci a fost adaptată în 15 țări. Primul sezon la Antena va cuprinde 27 de episoade a câte 120 de minute, scrie tbivision.com.
Odată cu acordul semnat cu cei de la Antena, formatul a ajuns în 15 țări, RTL în Ungaria și Croația, Pop TV în Slovenia și Nova TV în Bulgaria comandând și ele noi sezoane.
„Cele mai recente comenzi pentru noi sezoane ale Power Couple în 2023 reflectă succesul continuu de audiență al formatului și puternica atracție internațională.”, a declarat Nadav Palti, CEO și președinte al Dori Media Group.
„Longevitatea formatului în întreaga lume este determinată de autenticitatea sa, deoarece telespectatorii urmăresc călătoria fiecărui cuplu, creând o conexiune emoțională puternică. Cererea actuală pentru conținut care să rezoneze cu o audiență globală a determinat o cerere crescută de localizare media. Suntem mândri să lucrăm cu radiodifuzori de top pentru a oferi formate noi, de înaltă calitate, precum Power Couple, de care să se bucure publicul local”, a completat Palti.