Homepage  / Vedete / Vedete străine

Ariana Grande, „femeia anului“ în topul Billboard 2018. De ce a primit acest titlu

Ariana Grande, „femeia anului“ în topul Billboard 2018. De ce a primit acest titlu

de Redactia Tvmania

După un an plin de evenimente în viața sa, Ariana Grande, în vârstă de 25 de ani, a fost desemnată „femeia anului“ 2018 de către revista Billboard. Premiul îi va fi acordat pe 6 decembrie, în cadrul galei „Woman in Music“ din New York, unul din motive fiind faptul că multe albume de-ale cântăreței s-au regăsit de-a lungul timpului pe primul loc în „Top Billboard 200“, scrie Billboard.  

Superstarul va primi distincţia pe data de 6 decembrie, la cea de-a 13-a ediţie anuală „Woman in Music“ şi va intra, astfel, în rândul altor artiste desemnate în trecut femei ale anului, printre care Selena Gomez (26 de ani), Madonna (60 de ani), Lady Gaga (32 de ani), Taylor Swift (28 de ani).  

Vicepreşedintele Billboard, Ross Scarano, a declarat că o apreciază pe artistă, în special, pentru stilul original, dar şi pentru că dă dovadă de mare încredere în sine şi a explicat de ce i se potriveşte titlul de „femeia anului“: 

  „Ariana Grande este un star în propriii termeni, nu se încadrează strict unui trend muzical anume sau unei căi din industrie. Sigură pe convingerile ei, ea se apără singură şi îşi susţine deciziile într-o lume care de cele mai multe ori nu este prea primitoare cu o asemenea putere a femeilor tinere. Are curaj, face o muzică bună şi merită să fie femeia anului“.

  Ariana a postat vestea şi pe Instagram, prilej prin care a ţinut să mulţumească revistei Billboard: „Mulţumesc Billboard pentru această onoare“.

Gala „Women in Music“ va fi transmisă live pe Twitter, pe data de 6 decembrie, începând cu ora locală 19.00.   

De-a lungul carierei, Grande a fost numărul unu cu trei albume în topul Billboard 200 şi 10 hit-uri în top 10 al Billboard Hot 100.  Ariana şi-a făcut debutul pe Broadway la vârsta de 15 ani, jucând rolul „Charlotte“ în musicalul „13“. Ea a devenit cunoscută marelui public datorită sitcom-ului „ Victorious“, produs de Nickelodeon. Rolul din „Victorious“ a consacrat-o cu look-ul de adolescentă, la care încă nu a renunţat. A fost recompensată cu premiul „Artistul anului“ la American Music Awards în luna noiembrie, impunându-se în faţa unor artişti precum Justin Bieber, Selena Gomez şi Rihanna. Single-ul său „Problem“ s-a vândut în peste 4 milioane de copii şi a fost unul dintre hiturile verii anului 2014

Urmărește-ne pe Google News

Lasă-ne emailul tău ca să-ți trimitem zilnic cele mai importante articole scrise de jurnaliștii TVMANIA

Abonează-te
buton