Modifica setarile cookie
Homepage  / Știri

Campania "Zilele Speranţei" de la Prima TV a fost premiată la Cannes

de Redactia Tvmania

Campania „Zilele Speranţei”/ „Days of Hope” în care oameni fără adăpost au prezentat rubrica Meteo, în cadrul jurnalului Focus, a câştigat 6 Lei de Argint (Silver Lions) şi un Bronz (Bronze Lion) la ediţia de anul acesta a festivalului de la Cannes.

În România, campania a fost susţinută de Saatchi & Saatchi PR şi Newcast, divizie a Zenith Media România, cu sprijinul Prima TV, iar beneficiarul a fost organizaţia Samusocial, dedicată sprijinirii oamenilor fără adăpost din Bucureşti.

“Implicarea socială este o tradiţie  a jurnalelor de ştiri Focus. Privim cu mare încredere orice proiect social care ar putea să aducă “un gram de bine” celor aflaţi în nevoie, iar atunci când reuşim  acest lucru, mulţumirea şi satisfacţia sunt nepreţuite”, a declarat Nicoleta Gavrila, Head of News, Prima TV.

Urmărește-ne pe Google News
  

Lasă-ne emailul tău ca să-ți trimitem zilnic cele mai importante articole scrise de jurnaliștii TVMANIA

Abonează-te