Se știe despre Andreea Marin că este o fire extrem de echilibrată pe toate planurile, iar partea financiară nu face nicio excepție. Este o femeie de afaceri care știe ce vrea, iar hub-ul pe care l-a dezvoltat în ultima perioadă este un exemplu cât se poate de elocvent. Acceași cumpătare i-a transmis-o și fiicei sale, Violeta.
Pe Andreea Marin ați văzut-o la „Imperiul Leilor”, în prima ediție din sezonul 3, la Pro TV, în calitate de susținător, iar lumea afacerilor este un domeniu în care vedeta este extrem de activă.
Derulează o mulțime de proiecte de imagine prin intermediul hub-ului său și se pregătește de o nouă lansare de carte care va vea loc pe 17 martie. „Nu există nu se poate!” este titlul volumului proaspăt tipărit.
Care a fost cea mai semnificativă investiție financiară pe care Andreea Marin a făcut-o până acum?
„Cea făcută în clădirea, terenul și renovarea care au dus la nașterea noului meu sediu, Creative Hub Voice&Visibility”, ne-a lămurit vedeta. Tot Andreea ne-a dezvăluit și ce crede despre sintagma „Banii n-aduc fericirea, dar o întrețin!”:
„Simt frivolă această afirmație, nu e pe placul meu. Desigur ca poți face mai mult având resurse, dar totodată cunosc oameni care nu sunt capabili să clădească frumos și durabil nici cu bani mulți, îi risipesc fără să lase în urma lor ceva cu adevărat valoros”.
Același echilibru, din punct de vedere financiar, l-a transmis și fiicei sale, Violeta, în vârstă acum de 15 ani.
„Educația ei este să economisească în loc sa risipească, să aprecieze munca, să știe valoarea lucrurilor înaintea prețului lor, să simtă efortul de a face prin truda proprie ceva. E un copil bun și am încredere în ea”, ne-a mai mărturisit Andreea.