Homepage  / Advertorial

Ce faceți după ce cumpărați un nume de domeniu web? 6 acțiuni esențiale

Ce faceți după ce cumpărați un nume de domeniu web? 6 acțiuni esențiale

de Redactia Tvmania

Cumpărarea și configurarea unui domeniu web poate fi asemănătoare cu cumpărarea unei case și mutarea tuturor lucrurilor.  Odată ce ați găsit și ați cumpărat numele domeniului, nu faceți greșeala de a crede că partea grea s-a terminat - înregistrarea unui nume de domeniu implică mai mult operațiuni administrative. Iată cațiva pași cheie cheie asupra cărora trebuie să vă concentrați după ce cumparați un nume de domeniu.

6 acțiuni esențiale după ce cumpărați un nume de domeniu web

1. Găsiți o casă numelui de domeniu (o gazdă web)

În primul rând, dupa ce cumpărați un nume de domeniu web veți nevoie de un loc unde să „traiască”. Cu alte cuvinte, trebuie să alegeți o gazdă web și un plan de găzduire.

Aveți două opțiuni. Puteți opta să obțineti atât numele de domeniu cât și serviciul de gazduire web de la același furnizor sau le puteți achiziționa  separat, de la furnizori diferiți.

Probabil că ați achiziționat numele de domeniu de la un serviciu care oferă și planuri de găzduire – există o mulțime de companii care oferă atât gazduire web cât și nume de domenii. Cumpărarea ambelor de la același furnizor de servicii oferă o serie de avantaje.

În primul rând, nu va trebui să vă faceti griji cu privire la conectarea domeniului dvs. și a serviciului dvs. de găzduire – se vor sincroniza de la început.

În al doilea rand, o afacere care oferă servicii combinate de nume de domenii și gazduire web  va include adesea avantaje suplimentare pentru pachetul de gazduire care vă vor face viața mai ușoară pe termen lung.

De exemplu, hostx.ro este un serviciu popular de gazduire web și de registrar de domenii care oferă asistență tehnică 24/7, confidențialitate WHOIS pentru extensiile de domenii selectate si o administrare facilă a domeniilor. Pachetele  de gazduire web partajată (sau shared) oferite de HostX vă permit să găzduiți domenii multiple, vă oferă protecție antimalware în timp real, conturi de email, FTP și baze de date nelimitate, s.a.

2. Creați o adresă de email personalizată

Când vă mutați într-o casă nouă, primiți o nouă adresă. Obținerea unei adrese de e-mail specifica domeniului web @domeniuldvs.ro este un fel de a obține o noua adresă poștală. Utilizatorii trebuie să știe unde sunteți și unde vă pot contacta acum.

Lăsând la o parte analogiile, o adresă de e-mail personalizata potrivita domeniului dvs. vă oferă un profesionalism pe care cu un cont gmail.com sau hotmail.com pur si simplu nu le puteți obține.

Din fericire, majoritatea serviciilor de gazduire web și registrarii de domenii oferă adrese de e-mail specifice domeniului ca parte a planurilor lor. Cu această nouă adresă personalizată puteți face orice. Cărți de vizită, materiale promoționale pentru companie, orice vă puteți gândi pentru a vă comercializa noul e-mail și a vă face cunoscut numele companiei.

3. Creați conturi social media în concordanță cu numele domeniului

Următorul pas: asigurați-vă că prezența pe rețelele sociale se sincronizează cu noul site web și cu noua adresa de e-mail. Verificați toate conturile existente, creați altele noi și vedeți dacă numele dvs. exact al companiei sau ceva apropiat este disponibil.

Asigurați-vă că identitatea și tonul marcii dvs. de afaceri pe rețelele sociale și alte platforme se sincronizează cu site-ul dvs. web.

Ar fi indicat să verificați ce nume de rețele sociale sunt disponibile înainte de a vă cumpăra numele de domeniu deoarece este o parte  esențială a branding-ului in zilele noastre.

Daca nu puteți obține o potrivire exactă încercati sa adaugati o eticheta unica, cum ar fi o abreviere pentru tara in care operati (RO, US, UK). Atata timp cat este aproape de numele companiei dvs., va functiona pentru retelele dvs. de socializare.

Încercați tot posibilul pentru a utiliza aceleași nume în profilurile dvs. de rețele sociale astfel incât utilizatorii să nu confunde afacerea dvs. cu alt cont.

4. Înregistrați afacerea și mărcile comerciale

Să presupunem ca tocmai ați inceput o nouă companie de software. Aveți un nume de companie grozav, un site web in lucru, o adresă de e-mail specifică domeniului și rețele sociale potrivite.

Unul dintre cele mai importante lucruri pe care trebuie să le faceți în continuare este să înregistrați numele si companiei si mărcile comerciale. Protejarea marcilor comerciale oferă o protecție juridică suplimentară pentru afacerea dvs.

Cu siguranță nu doriți ca cineva să vă preia ideea de afacere, numele sau să vă copieze produsele. Tot din considerente de protejare a mărcii, puteți lua in calcul în acest stadiu și achiziționarea mai multor nume de domenii care sună asemănător cu al dvs., cu extensii noi de domenii diferite de la hostx.ro sau cu ortografie similară.

5. Obtineți numere de telefon și fax dedicate

Nu faceți greseala de a folosi numărul personal de telefon mobil pentru apelurile de afaceri.

Investiți intr-un sistem telefonic și o linie de fax dedicate întreprinderilor mici pentru a vă eficientiza operațiunile si pentru a vă consolida brandul în comunicații.

Alegerea unui sistem bazat pe cloud este o solutie ideala, deoarece acestea includ adesea caracteristici suplimentare care pot adauga avantaje importante afacerii dvs. Aceste sisteme va permit sa trimiteti si sa primiti faxuri la fel ca emailurile, deci nu aveti nevoie de echipamente voluminoase si costisitoare – este convenabil si ecologic.

6. Proiectați-vă și dezvoltați-vă website-ul

Dupa ce ați terminat partea administrativă a site-ului dvs., puteți începe să vă proiectați și să dezvoltati site-ul. O idee clară despre afacerea și brandul dvs., vă va ajuta să vă proiectați site-ul web.

Dacă ideea de a crea un site web sună copleșitor, luați în considerare angajarea unui dezvoltator web care să facă munca în locul dvs. Dacă credeți că vă puteți descurca cu munca, există o mulțime de platforme online care ușurează procesul. WordPress, de exemplu, este o alegere populară și în prezent propulsează peste 40% din toate site-urile de pe Internet.

Apoi, dupa ce ați stabilit designul și conținutul, nu uitați să vă dezvoltați site-ul pe măsură ce afacerea dvs. crește.

Creați conținut captivant pentru a atrage clienți potențiali. Dezvoltați o strategie SEO. Optimizați cuvintele cheie și linkurile pentru a genera trafic catre site-ul dvs.

Concluzie

Pentru a face o recapitulare rapidă:

  1. Găsiți un serviciu unde puteți înregistra un nume de domeniu și care să vă ofere și găzduire web
  2. Creați o adresă de e-mail personalizată specifică domeniului.
  3. Creați conturi social media potrivite numelui dvs. de domeniu
  4. Înregistrați-vă afacerea și mărcile comerciale, luați în calcul achiziționarea mai multor nume de domenii
  5. Optați pentru o linie telefonică și de fax dedicată
  6. Proiectați-va site-ul web și dezvoltați conținut pe măsură ce afacerea dvs. se dezvoltă

Dupa ce cumparați un nume de domeniu, urmați acești pași pentru a începe și a profita la maxim de noul dvs. nume de domeniu. Odata ce ați stabilit aceste acțiuni cheie, veți avea o bază solidă pe care să construiți, pe măsură ce afacerea dvs. crește.

Urmărește-ne pe Google News

Lasă-ne emailul tău ca să-ți trimitem zilnic cele mai importante articole scrise de jurnaliștii TVMANIA

Abonează-te
buton