Modifica setarile cookie
Homepage  / Vedete / Vedete româneşti

Cine este Ana Morodan. „Contesa digitală” are propria emisiune TV. În ce și-a investit banii cunoscutul influencer

de Andra Stana,

Ana Morodan, în vârstă de 38 de ani, este una dintre cele mai extravagante figuri mondene de la noi. Vedeta de la Antena Stars a stârnit recent un val de indignare după ce a fost prinsă beată și drogată la volan. Iată cine este Ana Morodan, un cunoscut influencer, blogger și antreprenor.

Cine este Ana Morodan, cunoscută drept „contesa digitală”

Ana Morodan se numără astăzi printre vedetele postului TV Antena Stars. Fosta concurentă de la „Asia Express” a primit propria emisiune, „REAlă, by Ana Morodan”. Producția a avut premiera pe micile ecrane în februarie 2022.

După o serie de modificări în ceea ce privește ora și zilele de difuzare, „Reală, by Ana Morodan” poate fi urmărită acum la Antena Stars de luni până joi, de la 21:00. De asemenea, show-ul, ajuns deja la sezonul 3, poate fi urmărit și pe antenaplay.ro.

VEZI  GALERIA FOTOPOZA  1 / 10

Ce afaceri a lansat Ana Morodan

Într-un interviu pentru Fanatik, vedeta a dezvăluit din ce face bani. „Contesa digitală” a vorbit atunci despre afacerile pe care le-a lansat. Nu este noutate pentru nimeni faptul că Ana Morodan este antreprenoare. Și-a lansat propriul parfum, „Pusi Pa!”, dar are și un magazin online, Morodan Shop.

Vedeta vinde online haine de la propriul brand, Apartament 17, accesorii, antichități (obiecte decorative, ornamente) și lucruri „pre-owned by Morodan”. Despre acestea din urmă, ea spune că sunt „vechi iubiri mari cu viitor luminos, sigur”.

Sunt piese spectaculoase pe care le ador, mi-au spus poveștile, mi-au făcut intrările, mi-au dat curajul, mi-au oferit energie și m-au pus cu-adevărat în valoare. Norocul trebuie să circule, așa că le dau mai departe, este mesajul complet al Anei Morodan, referitor la hainele purtate chiar de ea pe care le dă mai departe fanilor.

„Shop-ul e doar unul din businessurile mele. Nu este singurul”

Ana Morodan a explicat că ideea lansării unui magazin online i-a venit în pandemie.

Shop-ul e doar unul din businessurile mele. Nu este singurul. Am avut ideea de a face acest shop de vreo trei ori. Abia în pandemie am luat decizia de a lansa magazinul online. E, cumva, ca o prelungire a personalității mele. A mers destul de binișor în pandemie. Evident, au existat și pierderi, căci s-au oprit multe afaceri. Au existat pierderi de zeci de mii de euro cam pentru toți cei care sunt influenceri”, a declarat Ana Morodan pentru sursa precizată mai sus.

Totodată, vedeta a mai dezvăluit că mai are și alte afaceri, unele care îi aduc sume importante de bani. „Eu fac, de pildă, consultanță de businessuri. Sunt mărci pe care le-am construit personal. Ofer sfaturi celor care vor să își mute, de exemplu, afacerile în mediul online. Asta apropo de ce mai fac în afară de produsele pe care le vând pe Morodan Shop. Mai am și proiectul Magic Works, printre altele.

Pentru acest magazin, recunosc, nu am făcut performance marketing. Nu am o strategie. Nu fac vreo strategie. E mai mult un shop pentru comunitatea mea, care se regăsește în dichisurile pe care le vând și sunt foarte mulțumită de asta”, a explicat Ana Morodan.

Ana Morodan, despre câți bani câștigă pe lună

Totodată, Ana Morodan a explicat, cu lux de amănunte, într-un interviu pentru revistabiz.ro, cât câștigă în medie pe lună.

În medie, în jur de 17.000 de euro pe lună, din endorsing de mărci în online, completez această sumă cu veniturile din extensiile de marcă personală. Voi face în continuare influencing, dar voi face așa cum consider eu că trebuie făcut: qua­lity content, în spiritul meu de marcă și pe bugete care să mă lase să creez un anume tip de content, deci și rezultate consistente pentru clienții mei.

Dacă mă raportez la ultimele luni, câștigurile din influencing au scăzut la 40% din veniturile mele pentru că au crescut mult extensiile de marcă: brandul de fashion, apariții TV, evenimentele, conferințele unde am fost speaker, consultanță. Dacă îmi ies planurile așa cum vreau eu, zona de influencing în următorii doi ani va reprezenta doar maximum 15% din veniturile mele. Endorsingul va continua să existe în viața mea”, a declarat Ana Morodan.

Sursa foto: Instagram

Citește și:

Urmărește-ne pe Google News
 
 

Lasă-ne emailul tău ca să-ți trimitem zilnic cele mai importante articole scrise de jurnaliștii TVMANIA

Abonează-te