Durata de navigare, aranjarea categoriilor și calitatea textelor scrise sunt factori importanți care contribuie semnificativ la experiența utilizatorului pe site-ul web. Cu cât experiența este mai satisfăcătoare, cu atât există șanse mai mari ca utilizatorul să devină un client. Din acest motiv, optimizarea SEO este prioritară, mai ales pentru o afacere care se află la început de drum și care își propune să atingă o performanță ridicată.
2 tipuri de optimizări SEO importante pentru un site de succes
Optimizarea SEO on page
Optimizarea on-page face referire la tot ce tine de site-ul web: design-ul, încărcare rapidă, conținutul care trebuie să fie original și care să cuprindă cuvinte cheie, imagini corect optimizate, metadescrieri și descrieri pentru pagini. De asemenea, SEO on page face referire și la latura tehnică a site-ului web, cum ar fi securitatea sau automatizarile.
Optimizarea SEO off page
Optimizarea off-page constă în activitatea care se desfășoară în afara site-ului: realizarea link-urilor de calitate, promovare prin conținut text, audio și video care să fie unice, crearea unor pagini de social media etc. Pentru obținerea rezultatelor dorite, contează foarte mult ca atât pentru site, cât și pentru activitățile externe să se acorde același grad de atenție și implicare.
Avantaje imbatabile ale optimizării SEO
Odată cu realizarea unui site web care să reprezinte afacerea, contează foarte mult începerea unei colaborări cu o firma specializată în optimizarea SEO. Printre avantajele puse la dispoziție de aceasta procedură se numara și:
- navigare rapidă pentru toți utilizatorii;
- dezvoltarea organică și sigură a afacerii;
- câștigarea unui loc prestigios în clasamentul motoarelor de căutare;
- conținut unic, de calitate și care să fie adecvat pentru domeniul abordat.
Cu alte cuvinte, optimizarea SEO nu este doar o modalitate prin care site-ul poate să fie îmbunătățit, ci este și o metodă prin care se creează o legătură indestructibilă cu utilizatorii/clienții.