Ce este conținutul SEO?
Atunci când vorbim despre SEO, ne referim de fapt la marketingul de conținut care atrage trafic din motoarele de căutare. Campaniile bazate pe content writing oferă posibilitatea de a atrage vizitatori și de a câștiga clienți. Prin intermediul materialelor SEO, a articolelor advertoriale, a textelor de prezentare se pot promova afaceri, se pot face cunoscute lansări de produse noi sau oferte sezoniere. Astfel de materiale informative, publicate pe bloguri sau pe site-uri partenere, ajută și la consolidarea rețelei de link-uri, deci au eficiență ridicată și în procesul de clasare.
Cuvintele cheie – unelte eficiente
Cuvintele cheie pot fi considerate cuvinte magice în procesul de optimizare SEO. Acestea oferă relevanță materialelor scrise pe o anumită nișă contribuind la creșterea în căutări. Practic te ajută să te evidențiezi într-o piață în care concurența este una destul de mare.
Pentru a identifica în mod corect cuvintele cheie pe care trebuie să le utilizezi pentru un conținut de calitate, poți accesa planificatorul de cuvinte cheie Google, poți folosi un instrument precum Ubersuggest sau tool-uri pentru cuvinte cheie precum Semrush, Ahrefs sau Yooda Insight. Oricare dintre acestea te vor ajuta să descoperi care este tendința generală de căutare a utilizatorilor de internet.
Definește o strategie de conținut editorial
Înainte de a începe scrierea propriu-zisă a materialelor, trebuie să stabilești o strategie clară de marketing de conținut. Îți poți atinge obiectivul răspunzând la câteva întrebări. Ce subiecte să alegi? Cât de relevante sunt pentru Google rezultatele care îndeplinesc intenția de căutare? Care sunt țintele pe care vrei să le atingi? Cum vei măsura rezultatele?
Definește o strategie de conținut potrivită și vei avea, în acest fel, materiale de calitate care să te conducă spre rezultatele pe care îți dorești să le obții.