Modifica setarile cookie
Homepage  / Advertorial

Cum să scrii conținut SEO eficient?

de Redactia Tvmania

Campaniile de marketing digital sunt complexe, însă rezultatele favorabile fac ca efortul să merite. Pe parcursul unei astfel de campanii se realizează operațiuni de analiză în vederea unei bune funcționari a site-ului, de identificare a particularităților businessului și se întocmesc strategiile personalizate în vederea creșterii vizibilității în motoarele de căutare, a creșterii numărului vizitatorilor din punct de vedere organic și a ratei de conversie. Content marketing-ul este o componentă importantă în astfel de campanii. Pe deoparte articolele SEO ajută la câștigarea de link-uri valoroase, pe de altă parte îți permit să faci descrieri obiective ale businessului/ produselor/ serviciilor. 

Ce este conținutul SEO?

Atunci când vorbim despre SEO, ne referim de fapt la marketingul de conținut care atrage trafic din motoarele de căutare. Campaniile bazate pe content writing oferă posibilitatea de a atrage vizitatori și de a câștiga clienți. Prin intermediul materialelor SEO, a articolelor advertoriale, a textelor de prezentare se pot promova afaceri, se pot face cunoscute lansări de produse noi sau oferte sezoniere. Astfel de materiale informative, publicate pe bloguri sau pe site-uri partenere, ajută și la consolidarea rețelei de link-uri, deci au eficiență ridicată și în procesul de clasare. 

Cuvintele cheie – unelte eficiente 

Cuvintele cheie pot fi considerate cuvinte magice în procesul de optimizare SEO. Acestea oferă relevanță materialelor scrise pe o anumită nișă contribuind la creșterea în căutări. Practic te ajută să te evidențiezi într-o piață în care concurența este una destul de mare. 

Pentru a identifica în mod corect cuvintele cheie pe care trebuie să le utilizezi pentru un conținut de calitate, poți accesa planificatorul de cuvinte cheie Google, poți folosi un instrument precum Ubersuggest sau tool-uri pentru cuvinte cheie precum Semrush, Ahrefs sau Yooda Insight. Oricare dintre acestea te vor ajuta să descoperi care este tendința generală de căutare a utilizatorilor de internet. 

Definește o strategie de conținut editorial

Înainte de a începe scrierea propriu-zisă a materialelor, trebuie să stabilești o strategie clară de marketing de conținut. Îți poți atinge obiectivul răspunzând la câteva întrebări. Ce subiecte să alegi? Cât de relevante sunt pentru Google rezultatele care îndeplinesc intenția de căutare? Care sunt țintele pe care vrei să le atingi? Cum vei măsura rezultatele?

Definește o strategie de conținut potrivită și vei avea, în acest fel, materiale de calitate care să te conducă spre rezultatele pe care îți dorești să le obții. 

Urmărește-ne pe Google News
 
 

Lasă-ne emailul tău ca să-ți trimitem zilnic cele mai importante articole scrise de jurnaliștii TVMANIA

Abonează-te