Modifica setarile cookie
Homepage  / Știri

Dan Cruceru a făcut turul aeroporturilor

de Redactia Tvmania

Plecat în SUA pentru un concert al trupei AC/DC, Dan Cruceru, prezentatorul jurnalului „Focus Monden” de la Prima TV avut parte la drumul de întoarcere de numeroase peripeţii. Motivul? Norul de cenuşă care a paralizat cursele aeriene, emis de vulcanul islandez Eyjafjallajökull.

Dan Cuceru a plecat săptămâna trecută la Milwaukee, Wisconsin, pentru a asista la concertul celor de la AC/DC. Până la destinaţie, totul a decurs normal, însă, la întoarecere, prezentatorul a trebuit să treacă prin şase ţări şi şapte aeroporturi pentru a ajunge în România.

“De la New York a început calvarul. Vineri seara, ar fi trebuit să decolăm spre Frankfurt. Evident, zborul a fost anulat din cauza erupţiei vulcanului. Aşa că a trebuit să căutăm un loc de cazare şi o cursă alternativă. Am găsit un hotel aproape de Soho şi am petrecut noaptea acolo. De dimineaţă, am stabilit o cursă alternativă”, a povestit el.

După ce a schimbat atâtea avioane, vedeta Prima a trebuit să-şi păstreze calmul şi în faţa unor controale interminabile: „Urma să luăm un avion la ora 23.00 spre Aman. Planul era ca, de la Aman, să luăm un avion spre Tel Aviv şi de acolo să vedem ce se va întâmpla.

Eram deja cu moralul la pământ numai la gândul ca urma să zburăm peste 10 ore. În plus, în New York, vineri seara, am mai stat patru ore pentru controale. Am urcat, într-un final în cursa de Aman.

Avionul era plin de copii, care, timp de peste 10 ore, au plâns pe diferite tonalităţi”, a spus el. Din Aman, Dan cuceru a luat avionul spre Tel Aviv după care a ajuns în Sofia, capitala Bulgariei, de unde a luat o maşină spre Bucureşti.

Urmărește-ne pe Google News

Lasă-ne emailul tău ca să-ți trimitem zilnic cele mai importante articole scrise de jurnaliștii TVMANIA