Homepage  / Articole

Dana Rogoz: 3 săptămâni de vis în Cambodgia |FOTO

de Redactia Tvmania

Dana Rogoz a avut o vacanţă cu totul specială. Cu rucsacul în spate, Dana, soţul ei Radu şi un cuplu de prieteni au vizitat Cambodgia  timp de trei săptămâni. Ei au trăit simplitatea locală şi au împrumutat modul de viaţă al localnicilor. Odată întorşi în România, au făcut o trecere mai uşoară între cele două culturi atât de diferite.

„Obişnuiţi cu acest stil de călătorie, cu preţurile foarte mici, când ne-am întors în ţară, deşi niciunul din grup nu îşi propusese asta dinainte, şi deşi veneam după un drum de 36 de ore cu tot cu escale, când am ieşit din aeroport nu am putut să ne suim brusc în taxi. Poate tocmai ca să facem tranziţia mai uşoară, ne-am suit în autobuzul 783 şi am mers cu rucsacul la picioare până în Piaţa Romană”, a povestit Dana.

Cu ruscasul în spinare

„…Apoi, întocmai în formula călătoriei, eu şi Radu am continuat drumul până acasă pe jos, cu rucsacii mari şi grei în spate. Aşa ni s-a părut firesc”, povesteşte Dana.

Pe 2 februarie, de la ora 20.30, începe un nou sezon al emisiunii „De Suflet”, iar tema este cea a călătoriile. Dana va vorbi cu invitaţii săi, printre care şi Corina Caragea, despre impresii de călătorie din destinaţii alese. Telespectatorii Pro TV Internaţional vor afla şi de la cei prezenţi în platou, dar şi de la gazda emisiunii, informaţii despre locurile vizitate.

[imagebrowser id=1140]

Prin ce aventuri a trecut Dana în noaptea de Revelion

Dana a ales această destinaţie pentru că „este încă una virgină, autentică, destul de puţin cosmetizată pentru gustul oricărui turist. (…) Am ajuns şi în oraşe şi în anumite zone din junglă pe unde ajung foarte rar turişti, dar ne-am simţit mereu în siguranţă”, a mai spus Dana Rogoz.

Cele mai multe peripeţii le-au trăit în noaptea dintre ani şi au fost cauzate de o gripă…românească, care le-a dat planurile peste cap. Ei plănuiseră ca Revelionul să îi prindă pe plajă şi stabiliseră toate detaliile cu un alt grup de backpackeri din Mexic, Bulgaria şi Slovacia.

„Doar că eu şi Radu am plecat răciţi din ţară. Mie îmi trecuse de tot boala după două zile, în schimb lui Radu nu. Ba mai mult, fix în noaptea de Revelion a făcut cea mai mare febră de când eram acolo (39.5), care ne-a speriat pe toţi destul de tare, aşa că până la urmă ora 00:00 ne-a prins în tuk tuk în drum spre spital”, şi-a amintit prezentatoarea emisiunii “De Suflet” de la Pro TV Internaţional.

Urmărește-ne pe Google News

Lasă-ne emailul tău ca să-ți trimitem zilnic cele mai importante articole scrise de jurnaliștii TVMANIA