Dacă e toamnă, e rost de noutăți la tv, la Pro TV inclusiv. Anul acesta cu atât mai mult, cu cât toate cele 6 posturi ale trustului se rebranduiesc.
Dacă e toamnă, e rost de noutăți la tv, la Pro TV inclusiv. Anul acesta cu atât mai mult, cu cât toate cele 6 posturi ale trustului se rebranduiesc.
Din 28 august, canalele din grupul Pro vor avea același concept grafic, vizual, dar și la nivel de denumiri.
Astfel, Acasă TV devine Pro 2, Sport.ro devine Pro X, Acasă Gold devine Pro Gold, iar
Pro TV și Pro Cinema își păstrează numele, dar au sigle diferite (al șaselea post fiind
Pro TV Internațional).
„Până în acest moment, fiecare dintre canalele noastre secundare era perceput ca o entitate distinctă. Din această toamnă, ne dorim ca universul Pro să devină mai mare, mai puternic, iar grupul Pro să fie perceput ca un întreg. Avem canale secundare foarte puternice, cu o istorie bogată și ne dorim ca fiecare dintre acestea să funcționeze sub aceeași umbrelă”, declara Aleksandras Cesnavicius, CEO Pro TV, la mijlocul lunii iulie, când postul își anunța intențiile.
Aceasta este prima schimbare importantă de grafică a Pro TV în cei aproape 22 de ani de existență. La începutul lui 2016, postul a mai operat câteva schimbări, dar nu atât de mari (siglă alb negru și semitransparentă, renunțând la culorile de la lansarea din 1995, roșu, verde, albastru).