Gina Pistol s-a retras de pe micile ecrane de aproape jumătate de an, însă chiar dacă acum se dedică rolului de mămică, vedeta reușește să câștige sume considerabile chiar și acum, când stă acasă.
Gina Pistol s-a retras de pe micile ecrane de aproape jumătate de an, însă chiar dacă acum se dedică rolului de mămică, vedeta reușește să câștige sume considerabile chiar și acum, când stă acasă.
Gina Pistol a fost înlocuită de Irina Fodor în cadrul ambelor proiecte pe care aceasta le avea la Antena 1, respectiv „Chefi la cuțite” și „Asia Express”. Cu toate acestea, Gina Pistol reușește încă să aducă în casă sume suficiente pentru familia sa.
Din luna martie, Gina Pistol este mămică full time și se dedică întru totul familiei sale. Mediul online a devenit de această dată principala sursă de venit a vedetei. Colaborările din mediul online s-au înmulțit pentru partenera lui Smiley, care are asocieri cu mai multe branduri. În ultimele luni, ea a făcut reclamă la mai multe firme de cosmetice pentru curățarea și hidratarea tenului, la firme de accesorii și telefoane mobile, la firme de haine sau de catering, scrie click.ro.
Totodată, după ce a devenit mămică, Gina Pistol a promovat pe contul ei de Instagram unde are peste un milion de urmăritori, produse pentru nou-născuți, ceaiuri, haine, cărucioare, produse pentru îngrijirea bebelușului și altele.
Sursa anterior menționată scrie că persoanele care au o expunere atât de mare, precum a Ginei Pistol în mediul online, pot încasa sume cuprinse între 1000 și 2000 de euro pe o singură colaborare. Urmărind cu atenție contul de Instagram al vedetei, postările de promovare ale unor branduri mari sunt predominante în forografiile sale. Astfel, cu 10 poze publicate în baza unor contracte de imagine, Gina primește echivalentul onorariului lui Smiley, pe un concert (10.000-15.000 euro).