.
Începând din 20 ianuarie 2011, canalul va fi disponibil în pachetul de bază analogic şi digital de la UPC, dar este foarte probabil să fie inclus şi în oferta altor distribuitori, în funcţie de interesul pe care aceştia îl vor manifesta.
TLC are ca public-ţintă femeile cu vârsta cuprinsă între 25 şi 49 de ani, iar Discovery a întreprins un studiu pentru a afla ce-şi doresc să vadă reprezentantele sexului frumos din România. În plus, programele sunt alese în aşa fel încât să fie atractive şi pentru partenerii telespectatoarelor sau întreaga lor familie.
Printre programele cu care TLC va întâmpina telespectatorii în ianuarie se numără „Poliţistele din Broward County” (povestea unor poliţiste şi a realităţilor dure cu care se confruntă pentru a asigura respectarea legii), „Ghid pentru părinţi – Situaţii extreme” (cazuri reale şi sfaturi privind îngrijirea copilului oferite de celebra dădacă Jo Frost ) şi „PR şi modă la New York” (Kelly Cutrone organizează prezentări de modă pentru nume celebre din industrie).
Ada Rosetti, Channel Director România, Ungaria, Republica Cehă, Slovacia, Discovery Networks Europa Centrală, a spus că, după ce telepespectatorii se vor acomoda cu TLC, vor fi introduse două seriale în grila noului post. Mai mult, pe parcursul anului următor, Discovery Networks va investi într-o producţie locală pentru TLC.
„Noul post va reflecta puterea femeii moderne de a se adapta în permanenţă la ceea ce-i oferă viaţa, iar programele se adresează atât femeilor, cât şi partenerilor lor”, a mai explicat Ada Rosetti.
„Lansarea TLC în România este o nouă dovadă că Discovery investeşte în permanenţă în consolidarea poziţiei sale de lider pe piaţă, prin dezvoltarea ofertei de programe şi prin adaptarea la specificul local. TLC va fi un complement pentru Discovery Channel, asigurând partenerilor noştri de distribuţie şi de publicitate un conţinut de calitate pentru publicul feminin”, a declarat Phillip Luff, Acting General Manager, Discovery Networks Europa Centrală.