Designul prezintă business-ul global, unificat printr-o imagine creativă și modernă ce aduce în prim plan chipurile, familiile și mediul telespectatorilor Disney Channel din întreaga lume.
În plus, noul branding reflectă trecutul Disney, în special semnătura lui Walt Disney ca parte integrantă din logo și gestul marcant al scrierii literei ‘D’ ce este utilizat in toate tipurile de media. Noul logo dinamic combină două simboluri clasice Disney – semnătura distinctă a fondatorului companiei Walt Disney și forma realizată din cele trei cercuri reprezentative pentru Mickey Mouse.
Toate promo-urile, clipurile de identitate și cele privind recomandările de programe vor afișa noul logo, stil grafic și paleta de culori. În timp ce logo-ul și identitatea vizuală se schimbă, promisiunea canalului, valorile brandului și conținutul nu se modifică.
În EMEA, noul branding a fost dezvăluit pentru prima dată cu ocazia transferului Disney Channel Germania de la varianta pay-TV la free-to-air în ianuarie 2014.
Citește și:
Disney Channel şi Disney Junior, programe surpriză în august