Homepage  / Știri / Disney Plus

Disney Plus, unul dintre concurenții Netflix, a ajuns la aproape 138 milioane de utilizatori

Disney Plus, unul dintre concurenții Netflix, a ajuns la aproape 138 milioane de utilizatori

de Ioana Maria,

Disney+ a anunțat rezultatele financiare și a adăugat 8 milioane de useri noi în trei luni, ajungând la un total de 137 milioane. Netflix are 222 milioane de useri. Analiștii estimaseră un total de 135 milioane de abonați pentru Disney+ care se lansează pe 14 iunie în România și abonamentul standard va costa 30 de lei/lună.

Disney+ a depășit cu brio previziunile de creștere de pe Wall Street pentru primul trimestru din 2022, scrie Variety.

Disney Plus a câștigat 7,9 milioane de utilizatori în primele trei luni ale anului 2022, ajungând la 137,7 milioane, în creștere cu 33% de la an la an. Analiștii se așteptau în medie ca Disney+ să obțină 5,2 milioane de noi abonați, potrivit FactSet.

Rezultatele sunt în contrast cu cele ale rivalului Netflix, care a raportat o pierdere de 200.000 de abonați în aceeași perioadă și a prognozat o scădere de 2 milioane pentru trimestrul al doilea.

Acest lucru i-a determinat pe investitori să se teamă de o încetinire la nivelul întregului sector, după o creștere fulminantă alimentată de pandemie în ultimii doi ani.

Câștigurile puternice ale Disney+ risipesc această idee și sugerează că de fapt gigantul media fură cotă de piață de la Netflix.

În plus, compania se așteaptă ca numărul abonaților Disney+ să fie mai mari în a doua jumătate a anului fiscal 2022 decât în prima jumătate, dar este posibil ca acestea să nu fie „atât de mare pe cât se anticipase anterior”, a declarat directorul financiar Christine McCarthy.

Pe de altă parte, acțiunile grupului Disney au scăzut cu 30% față de începutul anului și sunt cu 40% mai jos decât acum un an. De ce? Fiindcă investitorii se întreabă dacă grupul își va putea continua creșterea susținută pe partea de streaming video, într-un mediu în care afacerile ar putea fi afectate de inflația record și de o posibilă viitoare recesiune.

Disney+ va adăuga în acest an o versiune cu publicitate, la care prețul abonamentului va fi mai scăzut.

Urmărește-ne pe Google News

Lasă-ne emailul tău ca să-ți trimitem zilnic cele mai importante articole scrise de jurnaliștii TVMANIA

Abonează-te
buton