Homepage  / Cinema

Dracula Film Festival 2015: „Hotel Transilvania 2”, cronică de film

de Redactia Tvmania

Proiectat în deschiderea ediţiei cu nr. 3 a Dracula Film Festival, la Braşov, „Hotel Transilvania 2” – continuarea animată a filmului din 2012 – îl readuce pe marile ecrane pe Dracula şi îl adaugă în amestecul animat în 3D pe Vlad (voce: Mel Brooks), tatăl dinţat al acestuia. Pentru un film cu Adam Sandler în distribuţie, „Hotel Transilvania 2” e o capodoperă; cei mici se vor distra garantat, iar adulţii au motive să râdă de câteva ori în scaunul de cinema. Părinţi, pelicula intră în cinematografele noastre abia pe 30 octombrie, aşa că marcaţi data în calendar!

Hotel Transilvania 2
După ce în prima parte (din 2012) „vampiriţa” Mavis (voce: Selena Gomez) şi turistul rătăcit Johnny (voce: Andy Samberg) se îndrăgosteau, în „Hotel Transilvania 2” ajung să facă nunta – cu un tort urlător, cum altfel? – şi un an mai târziu socrul mic, Dracula (voce: Adam Sandler), primeşte o veste răscolitoare: va deveni bunic!
După o sarcină în timpul căreia Mavis e îndopată de Dracula cu păianjeni şi ciorbă cu perişoare plângăcioase, naşte într-o zi de vineri 13 un bebeluş cu bucle roşcate pe care îl botează Dennis şi pe care bunicul vampir Papa Drac (a.k.a. „vampicul”) îl alintă Denisovici – ferm convins că îi moşteneşte genele monstruoase şi că va deveni un vampir în toată regula.
5 ani mai târziu, lui Dennis nu i-au crescut încă dinţii de vampir, iar Mavis ar vrea să se mute la părinţii lui Johnny, în California, unde puştiul ar creşte printre oameni ca el. Aşa că Drac pune la cale un plan familial: îşi trimite fiica şi ginerele în însorita Californie şi are grijă de Dennis aşa cum ştie el – alături de Frank (voce: Kevin James), Wayne (voce: Steve Buscemi), Omul Invizibil (voce: David Spade) şi Mumie (voce: Keegan-Michael Key). Veselul grup porneşte într-o aventură monstruoasă prin pădurea întunecată din… Slobozia, la finalul căreia aflăm cu toţii de ce Papa Drac e cel mai tare tip cu pelerină şi mai ceva ca Batman!
Staţi cu ochii pe www.tvmania.ro până pe 11 octombrie inclusiv, pentru noi impresii la cald de la Dracula Film Festival 2015!

Urmărește-ne pe Google News

Lasă-ne emailul tău ca să-ți trimitem zilnic cele mai importante articole scrise de jurnaliștii TVMANIA