Homepage  / Seriale coreene

„Squid Game” / „Jocul Calamarului”, cel mai mare succes din istoria Netflix. Cu cât a depășit „Bridgerton”

„Squid Game” / „Jocul Calamarului”, cel mai mare succes din istoria Netflix. Cu cât a depășit „Bridgerton”

de Roxana Mirea,

„Squid Game” / „Jocul Calamarului” este oficila cel mai popular serial de la debut pe care Netflix l-a lansat vreodată, potrivit companiei. Serialul coreean a intrat pe 17 septembrie pe platforma de streaming Netflix și în doar câteva ziles-a aflat în top 10 cele mai vizionate seriale. În doar 25 de zile de la lansare, serialul a fost accesat de 111 milioane abonați ai platformei de streaming.

„Squid Game” / „Jocul Calamarului” a depășit „Bridgerton”

Asta înseamnă că „Squid Game” / „Jocul Calamarului” a fost văzut de de mai mulți oameni în prima lună de la lansare decât „Bridgerton”, care ocupa locul întâi în ceea ce privește numărul de vizionări. Mai exact, în primele 28 de zile de la lansarea sa, „Bridgerton” a fost urmărit de 82 milioane de abonați. Acum, cifrele sunt clare, iar „Bridgerton” a fost detronat de „Squid Game” / „Jocul Calamarului”.

„Vizualizarea” oficială pe care Netflix o folosește se bazează pe numărul de conturi care au accesat un anumit titlu și au vizionat cel puțin două minute din respectivul film sau serial. Acest lucru înseamnă că cele 111 milioane de persoane nu au urmărit neapărat de la început și până la sfârșit „Jocul Calamarului”. În aceste măsurători sunt incluși și abonații care doar au verificat să vadă despre ce este vorba în serial.

Cu toate acestea, „Squid Game” / „Jocul Calamarului” a fost în mod constant clasat pe numărul 1 în întreaga lume. Serialul coreean este deja pe primul loc în preferințele abonaților în peste 90 de țări. Acum două săptămâni,  CEO-ul rețelei, Ted Sarandos, a spus că „Squid Game” / „Jocul Calamarului” are toate șansele să ajungă „cel mai bune serial al nostru”.

„Nu ne-am așteptat să se întâmple una ca asta, din punctul de vedere al popularității sale globale”, a spus Sarandos.

Păpușa înfiorătoare din „Squid Game” a ținut să le mulțumească fanilor. Aceasta a spus că  toate cele 111 milioane de VIP-uri au făcut ca serialul să fie numărul unu în întreaga lume.

Despre ce este vorba în „Squid Game” / „Jocul Calamarului”

Jocul calamarului” a intrat în doar câteva zile în top 10 cele mai vizionate seriale în mai multe teritorii, în ciuda faptului că liniile mari ale poveștii nu suferă de prea multă originalitate. Dovadă stă chiar sinopsisul oficial transmis de Netflix. „Sute de jucători rămași fără bani acceptă o invitație stranie de a participa la niște jocuri pentru copii. Îi așteaptă un premiu tentant, cu mize mortale!”.

De fapt, sunt 456 de jucători, premiul este de peste 45 de miliarde de woni (în jur de 32 de milioane de euro, suficienți pentru a-ți rezolva toate problemele tale și ale familiei tale), probele la care participă sunt jocuri de copii tradiționale coreene, iar „eliminarea” celor care pierd înseamnă moarte instantanee.

Citește și:

Urmărește-ne pe Google News

Lasă-ne emailul tău ca să-ți trimitem zilnic cele mai importante articole scrise de jurnaliștii TVMANIA

Abonează-te
buton