Într-un comunicat remis presei, Eurosport „invită fanii sportului de pretutindeni să «Stârnească pasiunea» și să descopere o identitate de brand nouă, care va marca începutul unui nou capitol pentru canalul de sport deținut de Discovery”.
Conform noii identități, canalul Eurosport va deveni Eurosport 1, făcându-se astfel distincția între cele două canale. Noua identitate va fi susținută de sloganul “Stârnește pasiunea” și de campania din social media #aceeașipasiune, care îndeamnă fanii să împărtășească poveștile legate de momentele extraordinare pe care le trăiesc pentru a-și demonstra admirația pentru un sportiv, o echipă sau un sport.
Peter Hutton, CEO Eurosport, a declarat: “Eurosport s-a poziționat ca un nume de referință pentru transmisiunile sportive în direct și, sub patronajul Discovery, am continuat să ne extindem și să reînsuflețim brandul pentru a fi mai aproape de fani. Lansarea noii identități de brand este încă un pas înainte pentru a face Eurosport destinația preferată pentru fanii sportului de pretutindeni”.