Homepage  / Ultimul număr

Fenomenul RBD

Fenomenul RBD

de Redactia Tvmania

Ce reprezinta RBD? Sase tineri, o telenovela de succes, o formatie cu trei Discuri de Platina la activ si milioane de fani in intreaga lume. Pe scurt, un izvor nesecat de bani si popularitate.

Stii ca ai inceput sa imbatranesti atunci cand descoperi ca fotbalistul tau preferat e mai tanar decat tine, spunea cineva odata. Eu va propun un alt criteriu: daca nu stiti ce e cu RBD, de unde au aparut si de ce vorbeste toata lumea despre ei, inseamna ca ati cam imbatranit.
In numai cateva luni, trei fete si trei baieti din Mexic au sucit mintile a milioane de adolescenti, iar formatia lor a devenit unul dintre cele mai profitabile produse de pe piata showbiz-ului mondial. Numele lui Anahi, Dulce, Maite, Alfonso, Christopher si Christian sunt pe primele pagini ale revistelor din toata lumea, iar albumele lor stabilesc recorduri de vanzari – al doilea disc pe care l-au lansat s-a vandut in 127.000 de exemplare in numai sapte ore de la lansare. Reteta exploziei lor mediatice nu este noua: cei sase au profitat de succesul telenovelei care i-a avut ca protagonisti pentru a-si promova proiectele muzicale, dupa modelul Nataliei Oreiro.
Serialul „Rebelde”, lansat in 2004 si difuzat in Romania de postul Acasa, a generat un adevarat fenomen social. Povestea unor adolescenti frumosi si ambitiosi, care reusesc sa depaseasca barierele impuse de mediul lor scolar si social foarte strict, intinsa pe 440 de episoade in buna traditie a telenovelelor latino-americane, a avut un succes incredibil in randul publicului tanar. Iar atunci cand protagonistii serialului au intrat pe piata muzicii pop sub numele de RBD, ceea ce a urmat a fost o adevarata isterie colectiva. Primul lor album, incluzand hituri ca „Rebelde”, „Solo quedate en silencio” sau „Un poco de tu amor”, a primit succesiv Discul de Aur, Discul de Platina si Discul de Diamante. Albumele care i-au urmat, „Tour Generation RBD” si „Nuestro Amor”, au primit si ele Discul de Platina. RBD a devenit o fabrica de bani, popularitatea lor depasind rapid granitele Mexicului. In 2006, turneul lor mondial a inclus concerte in Brazilia, Chile, Spania si SUA.

Urmărește-ne pe Google News

Lasă-ne emailul tău ca să-ți trimitem zilnic cele mai importante articole scrise de jurnaliștii TVMANIA

Abonează-te
buton