Homepage  / Articole

FOTO: Cabral şi Andreea, relaxare totală în Grecia

de Redactia Tvmania

Cabral şi soţia sa, Andreea Pătraşcu, au venit de curând înapoi în ţară, după o vacanţă petrecută în însorita Grecie. Întreaga excursie a fost spontană, "fără planuri stabilite dinainte". Pentru amândoi, Grecia a fost o experienţă memorabilă, iar cei doi au mărturisit că şi-ar dori să ajungă şi pe alte insule greceşti anii ce urmează.

“Până acum două săptămâni nu făcuserăm niciun plan pentru vacanţa de vară, aşa că prietenii noştri au avut grijă să facă planuri pentru noi. Şi ne-au propus o escapadă de 6 zile în insula Thassos din Grecia.

Ne-am hotărât pe loc, am făcut bagajele şi am plecat la drum a doua zi. A fost o vacanţă tare cuminte, ne-am odihnit şi ne-am bronzat, mai ales eu, singurele distracţii ieşite din comun au fost plimbările cu sky-jet-urile şi cele cu scuterul”, povesteşte Cabral, prezentatorul emisiunii “Poveştiri de noapte”, de la Acasă.

[imagebrowser id=802]

Cei doi au fost plăcut impresionaţi atât de peisajul de basm, cât şi de mâncarea tradiţională, oamenii de acolo, atmosfera:

“Drumul a fost foarte frumos, am mers cu feribotul vreo oră şi jumătate şi am hrănit pescăruşii cu biscuiţi şi croissante. Am şi vizitat câte ceva: Mânăstirea Sfântului Arhanghel Mihail, cariera de marmură a insulei şi plaja de marmură, e albă, ca o plajă de zăpadă.

Am văzut şi cum arată o presă pentru obţinerea uleiului de măsline şi am savurat mâncarea grecească la tavernele lor pitoreşti. Aşa da, Grecia e în top la preparate culinare. Abia aştept să pregatesc şi eu acasă bouyurdi, un preparat la cuptor cu brânză, roşii, ardei iute şi ulei de măsline”, mărturiseşte Andreea Pătraşcu.

“În plus, oamenii sunt foarte mişto în Grecia, ospitalieri şi atenţi la ceilalţi. Iar serviciile sunt foarte bune şi preţurile decente”, completează Cabral.

Urmărește-ne pe Google News

Lasă-ne emailul tău ca să-ți trimitem zilnic cele mai importante articole scrise de jurnaliștii TVMANIA