Pentru această plasă, Gina a pretins că este patroana unui magazin de mobilă şi că în ziua respectivă trebuie să finalizeze tranzacţia de vânzare a magazinului unor indieni. Victima va fi un om obişnuit, aflat în prima lui zi de muncă la magazin.
Gina l-a rugat pe angajat ca în momentul în care sosesc indienii să fie foarte atent cu toţi clienţii care intră în magazin. Gina îl va informa că aceştia au o superstiţie la care ţin foarte mult, aceea că dacă văd vreun client plecând nemulţumit, tratează totul ca pe un semn şi nu mai cumpără.
Odată ajunsă delegaţia, victima farsei va rămâne singură în magazin, Gina retrăgându-se în birou pentru a face actele. În scurt timp, un adevărat dezastru va avea loc chiar sub ochii terifiaţi ai bărbatului. Un autocar cu turişti va opri în faţa magazinului şi înăuntru vor năvăli 11 clienţi corpolenţi, doritori să testeze toată mobila. În ceva timp, toată mobila va fi făcută praf, iar magazinul devastat. Alarmată de zgomotul din magazin, Gina va ieşi din birou şi fireşte va constata dezastrul.
Cum a evoluat întreaga situaţie şi cum s-a descurcat Gina în ipostaza proprietarului revoltat, rămâne de văzut astăzi, de la 20.20, la “Plasa de stele”.
[imagebrowser id=755]