Nelipsită de pe primele poziții ale topurilor muzicale, cu sute de concerte în toată lumea, INNA este în centrul atenției, astfel că nu mai miră pe nimeni faptul că renumita revistă Vogue Mexico a avut-o din nou în paginile sale. Artista a purtat aseară o ținută Seen Users, styling RDStyling, make-up Anca Buldur și a făcut senzație la show-ul anual unde sunt premiați cei mai cunoscuți și importanți artiști din America Latină.
Conform Vogue Mexico, INNA a fost desemnată unul dintre cei mai bine îmbrăcați oameni de la Latin Grammy Awards, publicație în care apare deja pentru a doua oară (a apărut și la evenimentul Bvlgari).
INNA se află în plin turneu de promovare a piesei “RA”, prima de pe noul album “YO”, album compus de artistă în spaniolă. “RA” este un mesaj de empowerment, de a ieși dintr-o relație toxică și a căpăta încredere în forțele proprii.
VEZI GALERIA FOTOPOZA 1 / 9
În această perioadă, INNA participă la emisiuni TV și radio pentru a promova piesa “RA” și albumul pe care urmează să îl lanseze în 2019. A apărut, de asemenea și pe Cosmopolitan Mexico și a cântat la sărbătoarea de 25 de ani de Telehit Mexico.
În Las Vegas, INNA a participat la Latin Grammy Awards, dar și la YouTube, Sirius XM, Apple Music, precum și la evenimentul de lansare H&M cu Moschino.
În Los Angeles, artista a pozat pentru Rolling Stone Magazine și s-a întâlnit cu echipa Roc Nation, chiar la sediul lor. De curând, INNA a semnat cu casa de discuri a lui Jay-Z, Roc Nation și este astfel colegă cu Shakira, Rihanna și Mariah Carey, printre alții.
Anul acesta, INNA a susținut un turneu în Statele Unite ale Americii și Canada, turneu care a inclus 9 concerte în Montreal, Long Island, Washington DC, Los Angeles, Seattle, San Francisco, Scottsdale, Miami și Chicago.
INNA a cântat în peste 800 de concerte, are peste 4.5 milioane de abonați pe YouTube, peste 3.7 miliarde de vizualizări pe YouTube, peste 11 milioane de fani pe Facebook, 1.5 milioane de fani pe Twitter și 2.4 milioane de fani pe Instagram.