Homepage  / Vedete româneşti

Ioana Blaj, vacanță cu peripeții în Grecia. „O bucată din cauciuc era smulsă…”

Ioana Blaj, vacanță cu peripeții în Grecia. „O bucată din cauciuc era smulsă...”

de Cătălina Matei,

Alături de soțul său, Ducu Ion, și cei doi băieți ai lor, Ioana Blaj a avut parte de o vacanță prelungită în Grecia. Actrița din serialul „Lia – soția soțului meu”, de la Antena 1, a petrecut două săptămâni în Sithonia, Halkidiki. Însă drumul până acolo a fost cu peripeții.

Ioana Blaj, cea care o interpretează pe Alice Vornicu în serialul „Lia – soția soțului meu”, de la Antena 1, a ajuns cu familia sa în vacanță în Grecia. Mai precis în localitatea Vourvouru, situată pe brațul Sithonia din Halkidiki. Cei patru au avut parte de o vacanță de vis, timp de două săptâmâni, chiar dacă începutul acesteia nu a fost tocmai unul fericit. Pe drum, Ioana și Ducu au avut ceva probleme cu mașina.

Am ajuns în Vourvouru în Grecia. Este prima dată când am venit în Grecia cu maşina. Am plecat noaptea, copiii au dormit în maşină… toate bune şi frumoase până când am ajuns în Bulgaria şi ne-am dat seama că maşina ne cam trepidraza, lucru destul de neobişnuit. Am tras pe dreapta şi ne-am dat seama că o bucată din cauciuc era smulsă şi că mergem pe sârme ( la propriu), cauciucul nostru fiind runflat. Un moment foarte bun să se trezească copiii şi să înceapă distractia în maşină”, a scris Ioana pe contul său de Instagram.

Nu am găsit nici o variantă să înlocuim cauciucul pe loc, în drumul nostru, însă am reuşit să ajungem cu bine până la hotel @ekiesresort unde am dat de o oază de natură şi linişte, extraordinară. Am început partea a doua a vacanţei cu aventuri, aşa cum ne place nouă. Vă ţin la curent. V-am pus o poză şi cu cauciucul nostru”, a continuat actrița din „Lia – soția soțului meu”.

ioana-blaj-vacanta-grecia-1Icon photoVEZI  GALERIA FOTOPOZA  1 / 15

După incidentul cu mașina a urmat o vacanță specială, cu multe plimbări, mâncare bună și apusuri de poveste. Și cum vacanțele alături de copii nu sunt mai deloc liniștite, Ioana a profitat de câteva momente de intimitate și s-a pozat alături de soțul ei, Ducu Ion, fiul producătoarei Ruxandra Ion.

Instantaneele cu piticii ne-au umplut telefoanele așa că 2 poze cu noi doi sunt o raritate!”, a scris Ioana Blaj într-o altă postare pe Instagram.

ioana-blaj-vacanta-grecia-10Icon photoVEZI  GALERIA FOTOPOZA  7 / 15

Am avut două săptămâni pline de liniște, natură, apusuri memorabile, plajă, băi târzii și momente care devin căramizi peste timp, in relatia cu băieții mei!”, le-a mai mărturisit Ioana urmăritorilor săi de pe Instagram într-o altă postare.

ioana-blaj-vacanta-grecia-7Icon photoVEZI  GALERIA FOTOPOZA  10 / 15

Foto: Instagram

Citește și:

Urmărește-ne pe Google News

Lasă-ne emailul tău ca să-ți trimitem zilnic cele mai importante articole scrise de jurnaliștii TVMANIA