Homepage  / Vedete / Vedete româneşti

Iubitul Innei le-a declarat război posturilor de televiziune: „Spuneam că intru cu grenade în mână”

Iubitul Innei le-a declarat război posturilor de televiziune: „Spuneam că intru cu grenade în mână”

de Andreea Borcilă,

Deliric (39 ani), iubitul Innei, este nu doar pasionat de muzică, ci și de antreprenoriat. A pornit o afacere cu haine și accesorii, bucurându-se de un real succes. Între timp, artistul recunoaște că s-a maturizat pe plan profesional și personal, iar comentariile răutăcioase din social media nu-i distrag foarte mult atenția la ce are de făcut și anume, rap. 

Invitat la podcastul produs și găzduit în exclusivitate de canalul de Youtube Happyfish „Aproximativ discuții”, cu Gojira, Răzvan Eremia, pe numele său real, a povestit despre muzică și social media: „eu cred că pe măsură ce ai de pierdut ceva, începi să fii mai precaut cu ceea ce zici. Cred că se întâmplă tuturor. Noi toți, pe măsură ce creștem, nu putem să mai fim brutali așa cum făceam când eram mici. Când eram la debut, pe la 17 ani, și declaram război și spuneam că intru pe platourile de televiziune cu grenade în mână. Era o caterincă pentru energia pe care o aveam la vârsta aia. Cum ar fi acum să spun că intru peste Măruță? E normal să-ți potolești un pic discursul”, a explicat artistul. 

Când vine vorba despre platformele de socializare, nici el nu scapă de unele comentarii răutăcioase: dacă mă uit, foarte multe mesaje de hate pe care le primesc sunt de la oameni din afara țării, plecați prin Italia, prin Spania, Anglia. Sunt mult mai vocali și mai agresivi. Te amenință și-ți spun că îți fac sau că-ți dreg. E distanța asta, eu cred că dacă ne-am vedea pe stradă nu mi-ai spune asta, că nu ai ce să împarți cu mine. Am făcut doar niște piese, a răspuns rapperul la podcast.  

Cum a ajuns să aibă o afacere profitabilă 

În 2011, Deliric pornea un business cu trei tricouri. Până acum, rapperul a mărit gama de produse și a ajuns să aibă o cifră de afaceri de peste un milion de euro.

Deliric este deținătorul brandului PORC și FACEM Records, o casă de discuri independentă de rap. Pasiunea pentru muzică a început încă din copilărie, când scria primele versuri, iar la liceu își formase deja o trupă cu câțiva prieteni: am vorbit cu niște prieteni graficieni să deseneze porcușorul prin oraș. A pornit de la un băiat care desenase în zona Universității un porcușor în formă de pușculiță. Apoi a venit ideea de a face un om cu cap de porc. Iar mesajul să fie ‘Deliric e de vină’, ca să se întrebe lumea ce se întâmplă, să le stârnească curiozitatea. Apoi a început și pe Internet. A prins treaba asta, a prins ca un meme. Apoi am vândut și tricouri”, a mai continuat el. 

Poți urmări podcastul integral pe YouTube. 

Urmărește-ne pe Google News

Lasă-ne emailul tău ca să-ți trimitem zilnic cele mai importante articole scrise de jurnaliștii TVMANIA

Abonează-te
buton