Noul look
Noul look al postului JimJam a fost ales în timpul unui brainstorming internațional, la care au participat 9 agenții de design din 5 țări. Lista scurtă de creații a fost supusă testului suprem: părerea copiilor de 2 – 5 ani din întreaga lume. Toți au ales ideea câștigătoare, a agenției londoneze Wiedemann Lampe, care a creat noile personaje, identități de post, design, logo și grafică.
Schimbarea vizuală reflectă conținutul de programe al postului JimJam, care propune micilor telespectatori animații din care învață jucându-se. Logo-ul a devenit mai viu și mai curat, iar literele „J” din numele postului s-au transformat în două personaje simpatice și distractive, care fac mereu echipă cu prietena lor, Steluța. În noile identități de post, Jim, Jam și Steluța sunt puși în situații jucăușe și distractive (cântă, construiesc castele de nisip, fac o baie cu spumă sau se joacă de-a circul), ce reflectă imaginea și curiozitatea preșcolarilor.
„Vedem un potențial enorm în publicul-țintă al JimJam. Suntem extrem de fericiți și mândri că putem impulsiona performanța JimJam și ne putem atinge targetul, odată cu noul look și conținut al postului”, a transmis Judit Minda (Director al Departamentului Programe).
Noul conținut
Revigorarea vizuală nu este singura schimbare pentru JimJam. Aceasta vine la finalul unui proces de reînnoire început în 2018, cu noi seriale animate, introduse treptat în grilă. De atunci, JimJam lansează constant producții educaționale noi, centrate pe ideea de „Joacă-te & învață”. Copiii găsesc în grilă sloturi zilnice de 1 oră, din care pot învăța ceva nou în fiecare zi, dar și unele din care învață limba engleză. În cadrul acestor blocuri tematice, cunosc personaje puternice, ca Noddy, Timmy, Huckle, Tripleții sau Thomas și prietenii lui.
Strategia din spatele facelift-ului de brand a fost crearea unei relații puternice și coerente între noul conținut și noul look al postului JimJam, care să reflecte scopul acestuia de a oferi programe educaționale non-violente.