Fanii producției sud-coreene de la Netflix „Squid Game” sunt convinși că s-ar putea descurca mult mai bine decât personajele din serial! Iar câțiva dintre ei vor avea chiar ocazia să demonstreze asta!
de Mioara Tronaru,
Fanii producției sud-coreene de la Netflix „Squid Game” sunt convinși că s-ar putea descurca mult mai bine decât personajele din serial! Iar câțiva dintre ei vor avea chiar ocazia să demonstreze asta!
Un concurs care va avea ca probe jocurile tradiționale pentru copii prezentate în „Squid Game”, noul succes de pe platfoma Netflix, va fi organizat în Abu Dhabi. Vor fi însă două diferențe fundamentale față de ceea ce se întâmplă în serial: premiul în bani a dispărut și cei care pierd nu vor fi omorâți! În jur de 300 de oameni s-au înscris, din care au fost selectați 30, relatează thenationalnews.com și koreaboo.com.
Drama coreeană „Squid Game” continuă să conducă topul celor mai vizionate producții de pe Netflix, încă de la lansarea sa pe 17 septembrie 2021. Iar săptămâna trecută, a fost selectat un grup de oameni care vor încerca pe propria lor piele jocurile tradiționale coreene într-un concurs care va copia ceea ce se întâmplă în serial, dar fără pedepsele cu moartea.
Vinerea trecută, două grupuri a câte 15 participanți au trecut de preselecții pentru a participa la jocurile organizate de Korean Cultural Centre, din Abu Dhabi. La fel ca în serial, participanții vor avea uniforme cu logo-ul „Squid Game”, în timp ce supervizorii vor avea aceleași costume roz cu măști negre.
Korean Cultural Centre a declarat: „Jocurile par un pic brutale în serial pentru a maximiza elementul dramatic, dar, de fapt, toate jocurile din serial sunt jocuri populare pe care copiii coreeni le-au jucat din cele mai vechi timpuri și până acum. Iar Korean Cultural Centre își dorește ca oamenii să afle mai multe despre cultura coreeană participând la acest eveniment”.
Nam Chan-woo, directorul Korean Cultural Centre, a mai spus: „Pe lângă popularitatea globală a serialului, noi am pregătit acest eveniment pentru a experimenta cultura coreeană împreună cu oamenii din Emiratele Arabe Unite. Așa cum K-pop a câștigat recunoașterea internațională cu ajutorul YouTube în anii 2010, cred că Netflix poate fi canalul de răspândire a culturii coreene, cu ajutorul serialelor și al filmelor”.
Citește și:
Raluca Bădulescu de la “Bravo, ai stil!” ar juca în propriul reality show