Campania inițiată de Kiss FM, în parteneriat cu organizația World Vision România și cu sprijinul Lidl România și Thoughtworks, își propune să atragă atenția asupra fenomenului de abandon școlar, cronic în țara noastră, și, astfel, să încurajeze publicul, pentru a se alătura campaniei prin donații.
Bursa de Merit Mai Mult, parte dintr-un angajament pe termen lung al Kiss FM cu privire la tineri și educație
Campania Bursa de Merit Mai Mult reflectă preocuparea Kiss FM față de tinerii din România și educația noilor generații și se alătură World Vision Romania în lupta împotriva abandonului școlar, lansând un semnal de alarmă.
Alături de Kiss FM, în campania Bursa de Merit Mai Mult se implică și Lidl România, care își propune să contribuie la un viitor mai bun pentru generațiile următoare. Retailer-ul investește în domeniul educației și sprijină soluțiile durabile, dezvoltate pe termen lung, cu scopul de a facilita educația incluzivă de calitate pentru toți copiii. Pentru a răspunde cât mai multor nevoi din sistemul educațional, de-a lungul timpului, Lidl România a sprijinit programe din diferite arii educaționale: de la susținerea principiilor educației timpurii, reducerea abandonului școlar din școli și licee, până la programe adresate dezvoltării profesorilor și facilitării de instrumente și materiale educaționale utile pentru dezvoltarea lor. Doar în ultimii 6 ani, retailerul a investit peste 60 de milioane de lei în inițiative din domeniul educației formale, informale sau pentru protecția mediului, dezvoltate împreună cu parteneri strategici din societatea civilă.
Tinerii sunt viitorul acestei țări. Ei sunt cei care vor crea România de mâine, începând chiar de azi. Ori, fără să îi sprijinim și să le oferim acces la educație, este greu de crezut că vor avea viitorul pe care îl merită. Fiecare dintre noi a visat în adolescență să fie cineva, să reușească în viață, însă fără sprijinul nostru, al societății, visurile se năruie, iar de suferit nu vor suferi doar ei, acești tineri, acești copii, ci chiar noi toți. Asta vrem să facem noi la Kiss FM cu această campanie, încă un pas în angajamentul nostru de a susține accesul tinerilor din România la educație, declară Dan Fințescu, director de programe la Kiss FM.
„Urmează-ţi visurile! Le spunem asta adulţilor, le spunem asta adolescenţilor şi copiilor. Ce vrei să te faci când vei fi mare este, cred, întrebarea pe care copiii o aud cel mai des. Însă cum poţi să visezi, cum poţi să-ţi foloseşti imaginaţia pentru a-ţi proiecta viitorul pe care ţi-l doreşti, când tu nu ştii ce poţi să visezi? Pentru a-ţi cunoaşte visul, potenţialul, domeniul în care poţi excela, ai nevoie de sprijin. Ai nevoie de acces la educaţie, la resurse financiare și la mentorat. Această campanie este una cu adevărat minunată şi ne bucurăm foarte mult să avem alături parteneri precum Kiss FM, care au puterea de a influenţa tinerii şi a duce mesajul lor cât mai departe. Copiii noştri Merită mai Mult”, a declarat Mihaela Nabăr, director executiv World Vision România.
În România trăiesc aproximativ 2 milioane de tineri cu vârsta cuprinsă între 11 și 18 ani, iar 24% dintre aceștia, adică aproape jumătate de milion, trăiesc în sărăcie, conform Eurostat. Tinerii români sunt cei mai săraci din Uniunea Europeană, țara noastră fiind pe ultimul loc în acest top, întrecută chiar și de Bulgaria.
Kiss FM lansează a doua ediție a campaniei Bursa de Merit Mai Mult, campanie înscrisă în preocupările postului de radio de a sprijini educația din România și, în special, de a preveni abandonul școlar.
Bursa de Merit Mai Mult, parte dintr-un angajament pe termen lung al Kiss FM cu privire la tineri și educație
Campania Bursa de Merit Mai Mult reflectă preocuparea Kiss FM față de tinerii din România și educația noilor generații și se alătură World Vision Romania în lupta împotriva abandonului școlar, lansând un semnal de alarmă.
Alături de Kiss FM, în campania Bursa de Merit Mai Mult se implică și Lidl România, care își propune să contribuie la un viitor mai bun pentru generațiile următoare. Retailer-ul investește în domeniul educației și sprijină soluțiile durabile, dezvoltate pe termen lung, cu scopul de a facilita educația incluzivă de calitate pentru toți copiii. Pentru a răspunde cât mai multor nevoi din sistemul educațional, de-a lungul timpului, Lidl România a sprijinit programe din diferite arii educaționale: de la susținerea principiilor educației timpurii, reducerea abandonului școlar din școli și licee, până la programe adresate dezvoltării profesorilor și facilitării de instrumente și materiale educaționale utile pentru dezvoltarea lor. Doar în ultimii 6 ani, retailerul a investit peste 60 de milioane de lei în inițiative din domeniul educației formale, informale sau pentru protecția mediului, dezvoltate împreună cu parteneri strategici din societatea civilă.
Tinerii sunt viitorul acestei țări. Ei sunt cei care vor crea România de mâine, începând chiar de azi. Ori, fără să îi sprijinim și să le oferim acces la educație, este greu de crezut că vor avea viitorul pe care îl merită. Fiecare dintre noi a visat în adolescență să fie cineva, să reușească în viață, însă fără sprijinul nostru, al societății, visurile se năruie, iar de suferit nu vor suferi doar ei, acești tineri, acești copii, ci chiar noi toți. Asta vrem să facem noi la Kiss FM cu această campanie, încă un pas în angajamentul nostru de a susține accesul tinerilor din România la educație, declară Dan Fințescu, director de programe la Kiss FM.
„Urmează-ţi visurile! Le spunem asta adulţilor, le spunem asta adolescenţilor şi copiilor. Ce vrei să te faci când vei fi mare este, cred, întrebarea pe care copiii o aud cel mai des. Însă cum poţi să visezi, cum poţi să-ţi foloseşti imaginaţia pentru a-ţi proiecta viitorul pe care ţi-l doreşti, când tu nu ştii ce poţi să visezi? Pentru a-ţi cunoaşte visul, potenţialul, domeniul în care poţi excela, ai nevoie de sprijin. Ai nevoie de acces la educaţie, la resurse financiare și la mentorat. Această campanie este una cu adevărat minunată şi ne bucurăm foarte mult să avem alături parteneri precum Kiss FM, care au puterea de a influenţa tinerii şi a duce mesajul lor cât mai departe. Copiii noştri Merită mai Mult”, a declarat Mihaela Nabăr, director executiv World Vision România.
În România trăiesc aproximativ 2 milioane de tineri cu vârsta cuprinsă între 11 și 18 ani, iar 24% dintre aceștia, adică aproape jumătate de milion, trăiesc în sărăcie, conform Eurostat. Tinerii români sunt cei mai săraci din Uniunea Europeană, țara noastră fiind pe ultimul loc în acest top, întrecută chiar și de Bulgaria.