Familia Kardashian a anunțat la începutul lui septembrie că reality show-ul „Keeping Up With The Kardashians’, transmis de postul de televiziune E! ajunge la final după 14 ani de difuzare și 20 de sezoane. 

Deși a fost acuzată că ea ar fi cea care a luat această decizie, mama și managerul familiei, Kris Jenner a dezvăluit adevăratu motiv care i-a determinat pe membrii familiei să facă acest pas. 

Kris Jenner spune că social media este de vină pentru sfârșitul Keeping Up With the Kardashians după 14 ani de difuzare – dar este și motivul pentru care familia ei a avut succes cu diferitele branduri pe care fiicele sale le-au lansat. Kim Kardashian are  un brand cosmetic și o linie de lenjerie, iar Kylie Jenner o linie de cosmetice care a făcut-o în 2019 cel mai tânăr multimilionar din lume.

„Când am început în 2007 nu exista Instagram, Snapchat sau ale platforme de sociaizare. Lumea s-a schimbat. În acest moment sunt atât de multe căi de comunicare, încât privitorul nu mai este nevoit să aștepte 3 sau 4 luni să vadă un episod. Noi le putem livra informațiile în timp real”, a declarat Kris Jenner, potrivit publicației Dailymail.

Deși reality show-ul ajunge la final în 2020, aceasta a fost rampa de lansare a familiei în lumea showbiz-ului american. 

 
 

 

 

Rețelele sociale au oferit fiecărui membru al familiei Kardashian-Jenner o audiență mult mai largă decât au reușit să obțină chiar și la apogeul popularității emisiunii lor TV, familia se mândrește cu sute de milioane de urmăritori.

Nu a fost însă comunicat dacă la baza acestei decizii stă și raiting-ul emisiunii difuzată și la noi duminica, pe postul E!. Conform celor de la DailyMail acesta a scăzut drastic în ultimii ani. 

Urmărește-ne pe Google News