Emisiunea „True Viking” este o competiție dură, în cadrul căreia participanții trebuie să-și dovedească aptitudinile de „vikingi” punându-și în joc toată forța fizică și psihică pentru a rezista în fața celor mai brutale probe din viața lor. Aceste încercări constau în executarea unor sarcini dificile în sălbăticia pădurilor din fiordurile norvegiene.
Timp de cinci săptămâni, concurenții trebuie să mănânce, să trăiască și să supraviețuiască după metodele de altădată ale vikingilor, forțându-și limitele. Ei trebuie să meargă în expediții pe culmi muntoase înzăpezite, să pescuiască dincolo de straturile de gheață de pe lacuri, să-și construiască adăposturi, să-și procure hrana inclusiv prin vânătoare și să se antreneze pentru lupte aidoma vikingilor. Competitorii au de îndeplinit atât sarcini de grup, cât și individuale, în locuri semnificative din peisajul norvegian, spațiul propriu-zis care găzduiește emisiunea fiind al uneia dintre cele mai mari bătălii vikinge din istorie.
„Compania Tindefilm este onorată să aducă pe piața internațională această serie de aventuri ce reflectă adevărata istorie a vikingilor. Moștenirea nordică ne curge prin vene tuturor și este pasionant să împărtășim întregii lumi acest trecut magnific”, a spus Gry Molvær Hivju, producător executiv la Tindefilm, despre emisiunea în zece părți care săptămâna viitoare urmează să fie contractată pentru difuzarea în numeroase țări prin distribuitorul internațional Mipcom.
„Istoria vikingilor este astfel arătată întregii planete. Această aventură televizată care presupune supraviețuirea în condiții extreme combină diverse aptitudini ale strămoșilor noștri cu o rezistență ieșită din comun, totul desfășurându-se într-un cadru natural care îți taie răsuflarea. Noi, ca producători, avem astfel posibilitatea să reînviem istoria într-o manieră nemaivăzută și să îi provocăm pe bărbații și femeile secolului al XXI-lea să pășească în lumea celor mai temute triburi care populau cândva Pământul”, a spus și Paul Islwyn Thomas, CEO al companiei Wildflame.
„Să fim parteneri în acest proiect care îmbină curajul, rezistența, istoria și aventura într-un peisaj superb este un privilegiu. Suntem entuziasmați să lucrăm cu Tindefilm și Wildfilm într-un proiect de asemenea proporții și să semnăm apoi un contract pentru difuzarea lui cu un distribuitor internațional de talia lui Mipcom”, a declarat și Danny Fenton, CEO la Zig Zag Productions.