Modifica setarile cookie
Homepage  / Vedete / Vedete româneşti

Lucian Mândruță, în vacanță alături de soție în Italia. Cât a costat călătoria: „Pariul e câştigat”

de Redactia Tvmania

Lucian Mîndruţă a ales ca destinație Italia pentru o vacanță alături de soția lui. Prezentatorul tv a recunoscut că nu a dat o avere pe această călătorie: a achiziționat vacanța în primăvară, în plină pandemie, motiv pentru care a plătit doar 200 de euro, scrie okmagazine.ro.

“Acum trei luni, în vârf de epidemie, am făcut un pariu statistic: că prin iunie o să fie mult, mult mai lejer cu epidemia şi-o să putem călători.

Doar eu aveam încredere în vremea aceea, nu şi liniile aeriene sau hotelierii. Aşa că am luat trei zile în Florenţa, cu tot cu avion, cu vreo 200 de euro. Asta era preţul în martie.

Pariul e câştigat. Nu sunt mulţi turişti, trebuie să completezi multe hărtii înainte să intri în ţară (un formular online înainte, unul în avion şi încă unul online la aterizare) şi să faci un test PCR. Până la urmă doar pe asta l-au cerut la graniţa, unde am stat cam jumătate de ora la coadă.

Şi merită. Din plin.

Eu n-am mai fost în Toscana, dar soţia mea îmi spune că am avut noroc: totul e deschis şi încă nu sunt turişti. Apropos, masca e obligatorie pe stradă. În locurile de pozat am scos-o doar, cum făceau şi italienii, după care la loc!

Aveţi aici cele mai bune imagini, dacă doriţi să pofiţi la invidie sau hătereala. Dar să ştiţi că şi eu va iubesc!”, povesteşte Mândruţă.

VEZI  GALERIA FOTOPOZA  1 / 12

Aventura familiei Mândruță nu s-a oprit însă aici. Cei doi au plecat din Florența, pe scuter.

“În a doua zi la Florenţa am făcut şi noi ce fac toţi italienii. Ăia leneşi: am închiriat un scuter. Cu motor (cer scuze la domnii ecologişti) şi am plecat prin Toscana.

N-am ajuns prea departe: la Fiesole, un sat de lângă. Vreo 9 km, o urcare minunată de biciclete, foarte uşoară pe Vespa.

Şi-acum? Am găsit un castel între dealuri, să pranzim pe opulenţă. Ne scuzaţi”…

Urmărește-ne pe Google News

Lasă-ne emailul tău ca să-ți trimitem zilnic cele mai importante articole scrise de jurnaliștii TVMANIA