Homepage  / Vedete româneşti

Mihai Morar, despre afacerea lui. Ce salariu le oferă angajaților

Mihai Morar, despre afacerea lui. Ce salariu le oferă angajaților
7

de Roxana Mirea,

Atunci când nu este la radio, Mihai Morar se ocupă și de cafenele pe care le are în București și în Cluj. Perioada pandemiei i-a afectat afacerea, dar vedeta a povestit cum a reușit să reziste. În plus, Mihai Morar a oferit informații referitoare și la salariile pe care le plătește angajaților lui.

Mihai Morar, despre afacerea lui

Mihai Morar deține de trei ani de zile o cafenea în Centrul Vechi al Capitalei. În urmă cu doi ani, din cauza restricțiilor impuse pe fondul pandemiei, el a fost nevoit să închidă cafeneaua, iar angajații lui au intrat în șomaj. Mihai Morar și-a redeschis afacerea și ajută de fiecare dată când este nevoie.

„Încă avem deschis, nu știm ce va mai fi. Oamenii ne susțin, dar și noi îi susținem pe ei cu o cafea și cu o vorbă bună. Avem comunitatea noastră. Cafeaua e un ritual, oamenii fac o obișnuință. Oamenii au nevoie cel mai mult de socializare. Se bea cafeaua în local, cât permit restricțiile, apoi servim afară sau la pachet”, a declarat Mihai Morar pentru impact.ro.

Mihai Morar are opt angajați, care au un salariu peste minimumul pe economie, după cum a declarat el.

Lucrăm cu 8 angajați, dar niciunul nu are doar salariul minim pe economie, iar cel nou are destul peste această sumă!”, a mai spus Mihai Morar pentru sursa menționată mai sus.

mihai-morar-3Icon photoVEZI  GALERIA FOTOPOZA  1 / 7

Mihai Morar: „Povestea cafelei e atât de fascinantă”

Mihai Morar este foarte mândru de afacerea lui. În plus, el este fericit că, în trei ani de când a deschis prima cafenea, a reușit să nu vândă cafea, ci să o povestească.

„Se împlinesc trei ani de când am deschis prima cafenea, Emozia coffee manifesto, în piațeta de la intrarea în Centrul Vechi. Mândria mea, după 3 ani, e că am reușit să nu vindem cafea. Așa cum nici o carte nu vinde litere și nici un ceas nu vinde ore, minute și secunde. Ne purtăm cu grijă față de fiecare origine din ceașcă, dar nu ne ocupăm cu vânzarea cafelei. Lumea e plină de comercianți, negustori, dealeri, importatori și exportatori.

Noi ne străduim să fim povestitorii. Povestea cafelei e atât de fascinantă încât e păcat să o lăsăm să se piardă în exprimări precum «lungă», «scurtă», «cu două plicuri de zahăr», «extra-caramel». După 3 ani, cea mai mare plăcere a noastră e să vă povestim cafeaua. Așa cum este ea, de fapt”, a scris Mihai Morar pe una dintre rețelele sociale.

Citește și:

Urmărește-ne pe Google News

Lasă-ne emailul tău ca să-ți trimitem zilnic cele mai importante articole scrise de jurnaliștii TVMANIA

Abonează-te
buton