Să cumpăr un telefon nou sau să aleg unul second hand? Cele mai bune preţuri la maşini le obţin în showroom-uri sau pe site-urile specializate ori în târgurile auto? Care sunt diferenţele între o pendulă autentică şi un fals?
Să cumpăr un telefon nou sau să aleg unul second hand? Cele mai bune preţuri la maşini le obţin în showroom-uri sau pe site-urile specializate ori în târgurile auto? Care sunt diferenţele între o pendulă autentică şi un fals?
Răspunsurile la aceste întrebări le aflaţi din această toamnă la TVR 2 de la Monica Colceriu şi echipa sa.
În fiecare sâmbătă ea va fi ghidul nostru la „Negustorii de ocazii” – programul care vă aduce informaţii utile și analize despre piaţa produselor la mâna a doua. Ea caută cele mai bune chilipiruri la târgurile auto, de vechituri, prin magazine cu produse second hand sau talciocurile deschise în mijlocul străzii. Iar vocile din stradă sunt completate cu opiniile specialiştilor.
„Piaţa de second-hand a cunoscut o creştere uriaşă în România în ultimii ani. Deşi impresia generală este că oamenii săraci îşi cumpără produse la mâna a doua, statisticile arată că principalii cumpărători pe această piaţă sunt persoanele cu venituri medii. Având în vedere că acestea sunt în număr mare, ne-am gândit să le oferim o emisiune care să îi ajute în luarea unei decizii vizavi de achiziţionarea unui produs care să le ofere sfaturi utile din partea unor specialişti în diverse domenii, dar şi oferte speciale, atât pentru produse second-hand, cât şi pentru produse noi”, spune Laurenţiu Mandu, co-producătorul emisiunii.
Fiecare ediţie săptămânală vine cu câteva rubrici fixe, astfel că Est Second Hand prezintă testele auto ale maşinilor şi aparatelor electronice şi electrocasnice; Chilipirul săptămânii vă aduce cele mai bune produse, iar Topul lunii pune într-un clasament cele mai bune mărci sau modele ale unor produse.
„Emisiunea conţine informaţii despre cele mai căutate produse ale momentului, chilipiruri, dar şi recomandări cu privire la modul în care trebuie verificat un anumit produs înainte de cumpărare. Scopul emisiunii este de a îi ajuta pe telespectatori să nu se păcălească, ci să facă alegeri inspirate, în cunoştiinţă de cauză. Vom prezenta opiniile unor specialişti din diferite domenii: auto, electronice, electrocasnice, artă, imobiliare etc. cu privire la oportunitatea achiziţionării unor produse disponibile pe site-urile specializate, în show-room-uri sau în magazinele de antichităţi”, detaliază Sorin Sîrbov, co-producătorul emisiunii.