Amuzat, dar și flatat de statutul de ”manager” al unui număr atât de mare de persoane în comunitatea sa online, Smiley se joacă de-a corporația într-un video haios care are însă și o componentă caritabilă. Ca orice companie influentă, HaHaHa Production își dorește să aducă o schimbare în bine societății căreia îi aparține, astfel că lanseaza, alături de comunitatea Narada, campania ”300 000 pentru educație” prin care își îndeamnă ”angajații” virtuali, dar și publicul pasionat de muzică să doneze pentru ca sute de mii de copii din zone defavorizate ale României, afectați de școala online din pandemie, să poată recupera materia pierdută în lunile de absență de la școală.
„Am fost mirat când am văzut cât de mulți oameni s-au jucat de-a angajații HaHaHa Production pe Facebook si am fost tare mândru că locul nostru de muncă este unul aspirațional pentru mulți tineri români. Dar dincolo de latura amuzantă a situației în care m-am trezit, adică aceea de a conduce o firmă cu 300 000 de angajați, ne-am dat seama că noi toți chiar am putea face lucruri mari, dacă ne unim forțele, ca o corporație adevărată. Mereu am spus că educația este cea mai bună investiție în viitorul unei societăți și că fiecare copil din România ar trebui să meargă la școală pentru a porni de la cele mai bune premise în viață. Așa că, echipa HaHaHa Production, împreună cu cei 300 000 de angajați virtuali ai săi și cu Asociația Narada vrem să facem din vara aceasta o toamna mai ”bogată” cu câteva sute de mii de copii în școlile de la sat.”, își explică Smiley demersul caritabil ”300 000 pentru educație”.
Smiley alături de artiști și producători din gașca de la HaHaHa Production precum Sore, Feli, Emilian, Jo, Dorian, Jean Gavril, Juno, Seredinschi, Iova, Vlad Popescu, Vlad Cireșan, Vladimir Coman Popescu, Roland Kiss, Lucian Nagy, Șerban Cazan, Florin Boka sau Toby Ibitoye donează pentru educația din România și îndeamnă pe toată lumea să trimită SMS la 8845, cu textul ”ELEV”, în fiecare dintre cele 3 luni de vacanță de vară, pentru ca 100.000 de copii care nu au putut face școală online să recupereze materia pierdută în pandemie și să poată începe din toamnă un nou an școlar. Donațiile obținute prin cea mai amplă mobilizare pentru susținerea educației de până acum vor fi folosite de Narada și HaHaHa Production pentru a oferi acces gratuit pe platforma de educație remedială care se va lansa pe 12 iulie și de care vor beneficia elevii claselor 0-8 din comunitățile vulnerabile din toată țara.
Mai multe informații despre acțiunile Narada și despre campania umanitară ”300 000 pentru educație”, demarată de HaHaHa Production, sunt disponibile pe www.narada.ro, pe https://www.facebook.com/hahahaproduction și pe toate canalele oficiale ale lui Smiley si ale brand-ului HaHaHa Production.