Homepage  / Știri / Televiziune

„Neatza cu Răzvan şi Dani” şi „Prietenii de la 11” se mută la Mamaia săptămâna viitoare

de Redactia Tvmania

Cele două emisiuni de la Antena 1 se întorc pe micile ecrane de luni, 28 august, dar prima săptămâna va fi – într-un fel – tot una de vacanță: și „Neatza…”, și  „Prietenii de la 11” vor fi detașate la mare, de la 08.00, respectiv 11.00  dimineața.

Începând din 28 august, „Neatza cu Răzvan şi Dani” şi „Prietenii de la 11” revin din vacanţă… în vacanţă: cu transimisiuni live de pe plaja Phoenicia din Mamaia, păstrând astfel atmosfera de vacanţă în ultima săptămână de vară a anului, anunță postul într-un comunicat.

După mai bine de 9 ani de existență, gașca matinală de la „Neatza…” promite un nou sezon spectaculos, presărat cu glume și momente spumoase! Pe parcursul a ,,37 de ani de viață și 32 de ani de prietenie”, Răzvan și Dani au stabilit o legătură ce se transmite pe marile ecrane prin entuziasm și voie bună. Familia matinalului de la Antena 1 este reîntregită de Vlăduț, Oprișan, Amalia și Flavia, care sporesc veselia din cadrul echipei.

În vacanță, gașca veselă a îmbinat relaxarea cu aventura și călătoriile de business. Un împătimit al motoarelor, Dani Oțil a luat parte la competiția Hard Enduro Bucovina, în care a avut un parcurs neașteptat, despre care a scris pe pagina personală de Facebook. Pasiunile pentru sporturile extreme au stat și la baza vacanței prezentatorului din Portugalia. Vara aceasta a repracticat sportul pe care l-a învățat acum mai bine de 7 ani chiar pe teritoriul portughez: kiteboardingul.

Jumătatea lui de platou, Răzvan Simion, a decis să își petreacă vacanța alături de copiii săi, Ianca și Tudor, cu care are o legătură specială. Cei mici par să aibă aceleași pasiuni extreme ca prietenul Dani Oțil și au avut o vacanță plină de experiențe noi. Tudor a luat primele lecții de wakeup boarding într-o școală de sporturi nautice. Ulterior, familia a vizitat și Budapesta.

De o vacanţă pe cinste au avut parte şi „Prietenii de la 11”, Diana Munteanu şi Florin Ristei optând să-şi încarce bateriile pe plaiuri greceşti.

„Am avut parte de o vacanță în Creta foarte frumoasă în care m-am relaxat, m-am plimbat și am încercat o mulțime de lucruri noi. De exemplu, am făcut pentru prima dată stand up paddle, un sport acvatic destul de solicitant, am mers cu barca și am vizitat toate plajele virgine din Creta”, povesteşte Diana Munteanu, care mai spune: „A fost o vacanță în doi, extrem de relaxantă și frumoasă și chiar mi-am încărcat bateriile. N-am stat foarte mult la plajă, contrar a ceea ce fac eu de obicei. De această dată însă am preferat plimbările cu barca în zona Spinalonga. De fapt, aceasta a fost și provocarea pentru mine, pentru că mie mi-e frică de mare”.

Și Florin Ristei, colegul de platou al Dianei, s-a bucurat de două săptămâni de odihnă, timp în care a călătorit și a vizitat mai multe locații, după pofta inimii:

„Vara asta am fost în vacanță, am fost în Muntenegru, în Croația și în Grecia. M-am plimbat cu mașina, aproape două săptămâni. Și acum m-am întors”, spune Florin Ristei care a revenit cu forțe noi.

Save

Urmărește-ne pe Google News

Lasă-ne emailul tău ca să-ți trimitem zilnic cele mai importante articole scrise de jurnaliștii TVMANIA