Surpriză pentru abonații la Netflix cu reclame
Cei care vor să economisească niște bani abonându-se la Netflix, varianta cu reclame, trebuie să știe că nu vor beneficia de întregul catalog disponibil clienților obișnuiți, scrie variety.com.
Netflix a anunțat deja că o anumită parte din portofoliul său – între 5% și 10% din titluri, în funcție de țară – nu va fi disponibilă pentru cei abonați la Netflix cu reclame, din cauza restricțiilor de licență (la care compania spune că lucrează).
În Statele Unite, Netflix cu reclame costă 6,99 dolari pe lună (cu 30% mai puțin decât abonamentul fără reclame). Compania nu a oferit încă o listă completă a titlurilor care nu pot fi urmărite de cei abonați la Netflix cu reclame. În schimb, serialele și filmele care nu se regăsesc în planul Netflix Basic With Ads sunt afișate în ghidul aplicației cu o pictogramă „lăcățel”.
Seriale și filme, sub lacăt pe noul Netflix cu reclame
Printre serialele care nu sunt disponibile în prezent cu Netflix Basic With Ads se numără: „Arrested Development”, „House of Cards”, ”Peaky Blinders„, „New Girl”, „The Magicians”, „The Last Kingdom”, „The Sinner”, „Good Girls”, „The Good Place”, „Knight Rider”, „Queen of the South”, „Marlon”, „Friday Night Lights” și „Uncoupled”, cu Neil Patrick Harris. Menționăm că această listă este valabilă pentru abonamentul proaspăt lansat în Statele Unite ale Americii.
Printre filmele care nu sunt disponibile în noua variantă de abonament la Netflix se numără „Oblivion”, cu Tom Cruise, „Man on a Ledge”, „Robin Hood”, cu Russell Crowe, „”Steve Jobs”, cu Michael Fassbender, „The Butler”, „Skyfall”, „Casino Royale”, „Quantum of Solace”, „28 Days”, „Rambo”, „Darkest House”, „Made of Honor”, „The Imitation Game”, „Wanted”, „Legend”, „Blue Jasmine”, „A Monster Calls”, „Sing 2”, „Morbius”, „Road House”, „The Mist”, „A Good Old Fashioned Orgy”, „Phantom Thread”, „Contraband”, „Tully”, „Vice”, „The Hateful Eight” și filmul de animație „The Bad Guys”, mai scrie sursa citată.
Răspunsul Netflix referitor la filmele și serialele blocate
Un „număr limitat de filme și seriale TV nu vor fi disponibile din cauza restricțiilor legate de licențe. Vom lucra pentru a reduce acest număr în timp„, a declarat Greg Peters, directorul operațional al Netflix, reporterilor în timpul unei ședințe de informare luna trecută.
O altă limitare a abonamentului cu reclame Netflix Basic With Ads este că utilizatorii nu pot să descărce titluri pentru vizionare offline. Abonații la Netflix cu reclame sunt limitați la un singur stream la un moment dat (la fel ca în cazul nivelului Netflix Basic). Potrivit Netflix, serviciul susținut de reclame va rula 4-5 minute de reclame pe oră.
Unde se lansează Netflix cu reclame
Totodată, în momentul lansării sale în State, abonamentul cu reclame nu a fost acceptat pe dispozitivele Apple TV. Un reprezentant al companiei a declarat că suportul pentru tvOS de la Apple va veni „în curând”.
Netflix Basic With Ads a fost lansat în SUA pe 3 noiembrie. Abonamentul mai ieftin va fi disponibil în 12 țări. Este vorba de: Australia, Brazilia, Canada, Canada, Franța, Germania, Italia, Japonia, Mexic, Coreea de Sud, Spania, Marea Britanie și SUA.
A fost lansat pentru prima dată în Canada și Mexic la 1 noiembrie, urmat de celelalte țări. În Spania, noul abonament se lansează pe 10 noiembrie.
Sursa foto: Hepta
Citește și: