Netflix produce un reality-show inspirat din serialul „Squid Game”
Cel mai vizionat serial al Netflix nu mai este doar un serial de ficțiune, după ce serviciul de streaming a dat undă verde „celei mai mari competiții de tip reality-show”, numită „Squid Game: The Challenge”, scrie Reuters.
Spre deosebire de serial, în care miza este viața sau moartea personajelor principale, cea mai rea soartă posibilă în acest concurs cu 456 de jucători va fi aceea de a pleca fără câștigurile de 4,56 milioane de dolari, despre care Netflix susține că este cel mai mare premiu din istoria reality show-urilor.
„Squid Game” a devenit cel mai vizionat serial de pe Netflix atunci când a fost lansat în septembrie 2021. Serialul spune povestea unor concurenți fără posibilități financiare care participă la un set de jocuri specifice perioadei copilăriei pentru a avea șansa de a câștiga sume de bani care să le schimbe viața.
Reality-show-ul „Squid Game” va avea 10 episoade
Primul sezon deține recordul pentru cel mai popular serial Netflix din toate timpurile, cu peste 1,65 miliarde de ore de vizionare în primele 28 de zile, a precizat compania. Viitorul concurs de tip reality-show va avea 10 episoade și va include jocuri inspirate din serialul original, precum și noi completări, a precizat Netflix.
Unul dintre cei mai buni creatori americani de pe YouTube, MrBeast, a realizat o transpunere neoficială a acestei idei, recreând aspecte ale decorului dramei sud-coreene și găzduind jocuri prezentate în serial, cum ar fi „Red Light, Green Light”. YouTuberul a renunțat, de asemenea, la detaliul privind uciderea, dar a legat un dispozitiv la toți cei 456 de jucători care imita un glonț tras atunci când un jucător era eliminat.
Reality show-ul de la Netflix va fi filmat în Marea Britanie și, în prezent, se fac castinguri doar pentru vorbitori de limba engleză. Anunțul vine la doar câteva zile după ce serialul a fost reînnoit pentru un al doilea sezon.
Citește și: