TVmania: Cât de dificil e de menţinut un asemenea standard – al unei emisiuni culturale care să facă audienţă, şi asta de ani buni – pe o piaţă destul de săracă în formate de gen?
Eugenia Vodă: Apreciez faptul că începem interviul în această notă serioasă! (râde) Dar care e publicul dumneavoastră ţintă? Sunteţi sigur că nu ar fi fost mult mai interesat să mă întrebaţi ce am făcut de Revelion?… Să ştiţi că niciodată nu m-a entuziasmat ideea de „format de gen” sau de „emisiune de nişă”! Problema unei emisiuni nu e dacă e culturală sau nu, ci dacă e bună sau nu! Un număr de patinaj artistic bine filmat, să zicem, va fi infinit mai cultural decât un dialog prost cu un academician… Iar mie, piaţa, cum spuneţi, nu mi se pare prea săracă, în sensul că, dimpotrivă, dacă faci o trecere, oricît de grăbită, pe la „tejghelele” noastre, remarci că peste tot se stă de vorbă, enorm!