Money.cnn.com scrie că directorul Jay Foreman a aflat că Bieber s-a tuns după ce a doua linie de păpuşi (din prima, până acum, s-au vândut peste 4 milioane de exemplare) era deja în producţie.
Micuţa companie are un departament dedicat canadianului de 17 ani, care verifică toate ştirile despre el, urmărindu-i fiecare mişcare, iar noua tunsoare nu putea fi ignorată! Prin urmare, „The Bridge Direct” a pierdut 100.000 de dolari pentru a schimba părul păpuşii Bieber, iar directorul Jay Foreman spune sincer:
„Mă bucur că atunci când s-a tuns nu a ales să-şi facă un Mohawk. Asta ar fi fost problematic pentru noi…”.
Până acum, cele peste 4 milioane de exemplare vândute din linia de pupuşi au adus în buzunarele firmei peste 100 de milioane de dolari.
Newsletter zilnic TVMania!
Tot ce merită să știi despre TV, vedete și streaming direct în inboxul tău.