VEZI GALERIA FOTOPOZA 1 / 5
Lansarea începe luna aceasta la nivel global, iar fanii “Să-nceapă aventura” se vor putea bucura de întreaga colecţie din magazine, care va cuprinde pluşuri, papetărie, cadouri şi accesorii, cum ar fi rucsacuri şi produse cosmetice.
„Dimensiunea impresionanţă a acestei colaborări demonstrează popularitatea globală și calitățile francizei Să-nceapă aventura”, a declarat Vikram Sharma, vicepreşedinte al Cartoon Network Enterprises, Asia Pacific. „Miniso a fost un partener excelent pentru noi. Atunci când şi-au dorit un brand care să ofere tinerilor fani o asociere distractivă cu brandul lor, Să-nceapă aventura a fost alegerea evidentă, matematică!”.
În acelaşi timp, un nou stoc de produse „Aventurile fraţilor urşi” – un alt brand Cartoon Network – va ajunge pe rafturile magazinelor Miniso, alături de produsele „Să-nceapă aventura”.
În urma vânzărilor impresionante pe care le-a avut colaborarea iniţială, din 2018, mai mult de 200 de noi produse „Aventurile fraţilor urşi” vor ajunge anul acesta în magazine.