Homepage  / Advertorial

Peste 2000 de participanți, la una dintre cele mai mari Conventii Internationale de Fitness, din Europa

Peste 2000 de participanți, la una dintre cele mai mari Conventii Internationale de Fitness, din Europa

de Redactia Tvmania

Pe 19 si 20 noiembrie, Fit for Future, cea mai mare platforma de comunicare si organizare de evenimente, și-a unit forțele cu Les Mills Nordic, cel mai mare furnizor global de programe si concepte de fitness, pentru a oferi publicului din regiune cea mai spectaculoasa si mai complexa Conventie Internationala de Fitness a anului: Fit for Future, eveniment organizat la Bucuresti.

3 sali spectaculoase, 20 de antrenori internaționali faimoși, show de lumini, live band, coregrafii in premiera, muzica de exceptie, workshop-uri dedicate comunităților cu nevoi speciale, sunt doar cateva dintre surprizele cu care organizatorii celui mai mare eveniment de fitness al anului au venit in fata audientei.

Evenimentul a bifat toate ingredientele de succes: un spațiu neconvențional, extrem de spectaculos, programe Les Mills in premiera pentru Romania, plus prezenta live a unor  instructori internaționali extrem de indragiti, adevărate staruri internaționale.

Pentru a promova obiceiurile sănătoase, ING Bank și Fitbit, parteneri oficiali ai evenimentului, au lansat un superconcurs, chiar in cadrul Convenției Internaționale de Fitness de la Bucuresti, îndemnându-i pe români să facă ”Pași către un stil de viață activ”. Cei care au acceptat provocarea, demonstrand ca au un stil de viață activ și un strop de creativitate, pot câștiga premii gândite special pentru susținerea alegerilor sănătoase. Asadar, in perioada 20 noiembrie – 5 decembrie 2022, cei care doresc să participe la concurs trebuie să intre pe paginile de Social Media ale ING Bank de pe Facebook, Instagram și TikTok și să caute postările semnalate cu hashtag-ul #competițieING&Fitbit. Acolo sunt îndemnați să răspundă cu un  text, un video sau cu o  poză la întrebarea „Tu ce pași faci către un stil de viață mai activ?”. La final, trainerii și iubitorii de sport din juriul campaniei vor selecta cele mai bune 24 de răspunsuri, care vor fi premiate cu câte un kit de produse branded ING și dispozitive Fitbit Inspire3, Sense 2 și Versa 4.

Evenimentul s-a bucurat de sustinerea unor parteneri de excepție, ei înșiși extrem de dedicati susținerii principiilor de viață sănătoasă, precum Kaufland România, Mercedes-Benz, ING Bank, Fitbit, Sense4FIT, Nestle Romania, MagnaPharm, Ivatherm, Nupo si Zizin.

Urmărește-ne pe Google News

Lasă-ne emailul tău ca să-ți trimitem zilnic cele mai importante articole scrise de jurnaliștii TVMANIA

Abonează-te
buton