Instagramul este folosit de peste 1 miliard de oameni in prezent, astfel incat afacerile care isi doresc sa se extinda si sa obtina cat mai multi potentiali clienti si conversii vor gasi aici o audienta foarte mare.
Instagramul este folosit de peste 1 miliard de oameni in prezent, astfel incat afacerile care isi doresc sa se extinda si sa obtina cat mai multi potentiali clienti si conversii vor gasi aici o audienta foarte mare.
In plus, datele Instagram arata ca 90% dintre utilizatorii Instagram urmaresc cel putin un profil de afaceri. Totusi, acest lucru nu se limiteaza doar la produsele de consum. Peste 36% dintre factorii de decizie B2B folosesc Instagram pentru a cerceta noi produse sau servicii.
Indiferent daca te afli la inceput de drum sau incerci de ceva timp sa intelegi cum functioneaza strategiile de promovare Instagram Ads, fie prin cursuri de marketing online sau de unul singur, mai jos ti-am pregatit cateva sfaturi cheie pentru publicitatea pe Instagram, care iti vor imbunatati cu siguranta rezultatele si care iti pot aduce si tie succesul.
Suna bine, nu?
Daca raspunsul este pozitiv, continua si tu sa citesti cele trei sfaturi de publicitate pe Instagram pentru companii si branduri, sfaturi cu un impact major atunci cand sunt implementate corect.
Toate platformele de socializare sunt instrumente. Cu toate acestea, te poti folosi de aceste instrumente in mod eficient doar daca stii ce incerci sa construiesti, de fapt. Marketingul pe Instagram poate avea semnificatii diferite pentru fiecare marketer in parte:
Poti alege atat unul dintre aceste obiective, cat si sa combini diferite rezultate. Ideea de baza este ca daca nu stii care este scopul strategiei de Instagram si nu stii ce rezultate vrei sa iti aduca, este foarte putin probabil sa ajungi acolo.
Un alt sfat cheie pentru a avea succes cu promovarea pe Instagram este sa iti cunosti publicul tinta. Sa iti cunosti audienta te poate ajuta sa iti dai seama la cine poti ajunge cel mai bine atunci cand te gandesti cum sa iti promovezi afacerea pe Instagram.
Este bine de stiut, inainte de a te decide sa iti promovezi business-ul pe Instagram, ca cele mai multe persoane active pe aceasta retea de socializare au intre 18 si 29 de ani. In plus, cea mai mare piata de Instagram o reprezinta Statele Unite ale Americii, iar cel mai mult, aceasta aplicatie este folosita de persoanele din mediul urban.
Un lucru important este, astfel, definirea publicului tau tinta, astfel incat sa poti crea continut care sa se adreseze direct publicului respectiv si care sa iti aduca rezultatele dorite.
Instagramul este o platforma de socializare vizuala, asa ca postarile tale trebuie sa arate grozav. Nu ai neaparat nevoie de echipament de fotografie profesional, insa fotografiile si videoclipurile trebuie sa fie clare, bine luminate, bine compuse si, bineinteles, bine focalizate. Daca in loc de fotografii alegi sa utilizezi infografice sau animatii, asigura-te ca acestea sunt clare, usor de citit si atragatoare.
In plus, continutul tau vizual trebuie sa fie convingator. Fotografiile dragute sunt grozave, insa daca nu spun o poveste sau nu ii entuziasmeaza pe spectatori, nu vor avea urmaritori.
Tine minte, continutul convingator te poate ajuta sa ajungi la un public tinta cat mai mare, daca oamenii sunt inspirati de postarile tale si le vor distribui in povestile lor.
Instagramul este o putere absoluta in randul retelelor de socializare in 2022. Pentru afaceri, exista o cantitate practic infinita de potential neexplorat pentru a atrage atentia, pentru a construi relatii puternice si pentru a depasi obiectivele financiare anuale. Daca alegi sa iti incepi strategia de marketing pe Instagram cu o mentalitate de crestere, vei descoperi cat de usor si de profitabil va deveni totul pe masura ce te dezvolti. In plus, foloseste sfaturile mentionate mai sus si creeaza campanii de promovare de succes pe Instagram chiar acum!