Modifica setarile cookie
Homepage  / Articole

Puştiu’ a fost în vacanţă la Londra

de Redactia Tvmania

Îl vedeţi săptămânal, miercurea, la Prima, în populara „Cronică a cârcotaşilor”: Marian Stanciu, adică Puştiu’, s-a întors recent dintr-o vacanţă de 9 zile la Londra

Încântat de cele văzute, Puştiu’ a povestit:

„Am fost împreună cu soţia să vizităm Londra, un oraş foarte frumos şi foarte civilizat. Pot spune că n-am văzut nici un cerşetor pe străzi, iar oamenii sunt foarte liniştiţi, nu au grija zilei de mâine sau, dacă o au, nu se vede pe chipurile lor. Trăiesc oricum mai bine decât noi, românii. Într-adevăr, ţigările şi vinul sunt foarte scumpe în Anglia, în jur de 9 lire, dar sunt şi produse mult mai ieftine ca la noi.

Prima dată am fost la Londra cu echipa de la „Cronică”, când realizam „Cârcotaşii în Europa”. Atunci nu am avut foarte mult timp la dispoziţie pentru a vizita oraşul. De această dată ne-am plimbat pe străzile londoneze şi am vizitat o grămadă de locuri frumoase. Am fost la Palatul Buckingham, la Trafalgar Square, am făcut o croazieră pe Tamisa până la Greenwich, la Meridianul 0, am văzut casa lui Charles Dickens, de pe cheiul Tamisei, corabia Piraţilor din Caraibe, am trecut prin faţa casei lui George Michael, am fost la Channel 4, CBS şi Intercer, dar şi la Madame Tussaud’s, unde m-am fotografiat cu febleţea mea, Nicole Kidman”, povesteşte Puştiu’.

Deşi se afla departe de România, cârcotaşul şi-a auzit numele şi pe străzile londoneze. Un grup de turişti români l-a recunoscut şi l-a rugat să le dea autografe şi să se pozeze alături de ei.

Pasionat de pescuit, cârcotaşul şi câţiva prieteni s-au luat la întrecere care prinde mai mult peşte.

„Ne-am hotărât să mergem la pescuit în Dover, un port către Franţa, la Canalul Mânecii. Am dat la macrou, ceea ce nu am mai făcut niciodată. La macrou se dă cu ţaparina, o montură folosită la pescuitul peştilor marini. Am fost cinci inşi şi am prins împreună în jur de 12 kilograme de peşte. Am avut câte 5 cârlige pe undiţă şi am prins inclusiv 5 peşti o dată. Ceea ce era haios era faptul că aruncam momeala în larg, la 15-20 de metri, şi jos erau focile, care ne făceau concurenţă. Se ştie că în locurile în care apar foci sunt bancuri de peşte”, spune cârcotaşul.

Pentru că nu îi place mâncarea englezească, cu excepţia brânzei Cedar, la capitolul gastronomic Puştiu’ a rămas fidel bucatăriei româneşti, dar a încercat şi câteva preparate cu specific polonez.

Urmărește-ne pe Google News

Lasă-ne emailul tău ca să-ți trimitem zilnic cele mai importante articole scrise de jurnaliștii TVMANIA