Homepage  / Seriale coreene

Reality-show-urile coreene cuceresc publicul. „Physical: 100” e în topul vizionărilor pe Netflix

Reality-show-urile coreene cuceresc publicul. „Physical: 100” e în topul vizionărilor pe Netflix

de Mioara Tronaru,

După muzică, filme și seriale, un nou gen își face loc în inimile publicului (care-a învățat deja câteva cuvinte în coreeană): reality-show-ul. De la dragoste la lupte, zombi și supraviețuire, noile jocuri din Țara Dimineților Liniștite își fac loc în toiul vizionărilor.

Începuturi semi-timide: „Single’s Inferno”

Tradus la noi „Iadul celor singuri”, reality-ul coreean este deja la al doilea sezon disponibil acum pe Netflix, iar următorul sezon, al treilea, a fost comandat.

Este un dating-reality-show în care 12 concurenți în căutarea iubirii trăiesc împreună pe o insulă numită „Infern”, în care trebuie să se gospodărească singuri, să treacă peste diverse probe, să se cunoască și să se îndrăgostească pentru a se putea muta, împreună cu partenerul ales, pe insula numită „Paradis”, în care vor avea totul de-a gata.

„Single’s Inferno” a fost primul reality-show coreean din toate timpurile care-a reușit să intre în Netflix’s Global Top 10.

Sezonul al doilea a urmat aceleași reguli ca și primul și aceeași locație de filmare (cu puține îmbunătățiri), dar pentru al treilea, Netflix anunță schimbări: vor fi reguli noi și noi locații de filmare, scrie soompi.com.

Momentul de glorie: „Physical: 100”

Se pare că pentru fanii serialului „Jocul calamarului”, „Physical: 100” este un deliciu. Game-show-ul a strâns la start 100 de concurenți, bărbați și femei, de toate rasele și de toate vârstele, cu toți într-o condiție fizică excelentă și gata de a intra în diverse probe fizice pentru marele premiu de 300 de milioane de won (aproximativ două milioane și jumătate de dolari).

Fanii au spus că show-ul este un fel de „Squid Game” din lumea reală, dar mai bun. Diferența fundamentală dintre serial și reality-show este aceea că nimeni nu-i așteaptă cu mitraliera pe cei care pierd.

De-a lungul show-ului, jucătorii slabi sunt eliminați până când o să rămână unul singur. Concurenții sunt ghidați de o voce similară cu cea din „Squid Game”, care le transmite instrucțiunile. Printre cei care s-au înscris în concurs sunt medaliați olimpici, campioni de culturism, luptători MMA.

Conform flixpatrol.com, pe 17 februarie, „Physical: 100” era pe locul 2 în topul serialelor, abia întrecut de noul sezon din „You”, ambele la mare distanță de locul al treilea.

Ce urmează

Noul filon de audiențe, cel al reality-show-urilor, va fi exploatat în continuare de platforma de streaming. Patru noi programe se pregătesc de premieră. Vom avea iarăși supraviețuire, dar și confruntări ale inteligențelor și ceva divertisment și chiar zombi. Toate sunt anunțate ca „în curând” pe Netflix.

1 – „Siren: Survive the Island” aduce în competiție 24 de femei, specialiste în strategii și în stare fizică excelentă. Sunt polițiste, gărzi de corp, pompieri, cascadoare, soldați, sportive. Împărțite pe echipe, vor trebui să petreacă 6 nopți și 7 zile pe o insulă necunoscută, unde vor trebui să facă față mai multor probe care le vor pune la încercare și abilitățile fizice, dar și pe cele intelectuale.

2 – „19/20” („Nineteen to Twenty”) este un reality-entertainment-show ai cărui jucători se află la un hotar al vieții. Un grup de tineri din Generația Z vor petrece două săptămâni împreună: ultimele șapte zile în care au încă 19 ani și primele șapte în care au 20 de ani. Printre producători este și Kim Jae-won, care s-a ocupat și de „Single’s Inferno”.

3 – „Zombieverse” este realizat de echipele care-au făcut serialele „All of Us Are Dead” și „Kingdom”. Participanții trebuie să supraviețuiască într-un Seul care-a fost invadat de zombi. Și ca-n orice producție cu morți-vii, vor trebui să găsească mâncare, mijloace de transport, locuri sigure pentru a petrece noaptea și să decidă ce fac cu eventualii colegi infectați.

4 – „The Devil’s Plan” este un joc al minții, cu un premiu foarte tentant: 500 de milioane de won. Participanții, printre care vor fi și celebrități și influenceri, sunt ademeniți de „demonul” din spatele jocului să-și dea jos măștile sociale și să-și dezvăluie adevăratele lor fețe. Creatorul show-ului este Jeong Jong-yeon, care-a mai făcut și „Great Escape”.

Urmărește-ne pe Google News

Lasă-ne emailul tău ca să-ți trimitem zilnic cele mai importante articole scrise de jurnaliștii TVMANIA

Abonează-te
buton