Modifica setarile cookie
Homepage  / Știri

Reclame de milioane la ultima emisiune „Oprah”

de Redactia Tvmania

Oprah Winfrey (57 de ani) îşi încheie pe 25 mai emisiunea zilnică de la postul american CBS, iar advertiserii se bat pe spaţiul de reclame, care este mai scump decât cel din timpul ultimului episod „Lost: Naufragiaţii”!

Insidetv.ew.com scrie că se vehiculează sume de 1 milion de dolari pentru o reclamă de 30 de secunde în timpul ultimei emisiuni a acesteia. Serialele „Lost” şi „24” au făcut istorie anul trecut, când ultimele lor episoade au adunat 900.000, respectiv 650.000 dedolari pentru o reclamă de jumătate de minut.

Dar cele mai mari sume plătite de advertiseri pentru a-şi promova astfel produsele s-au înregistrat în mai 2004, când „Prietenii tăi” se termina (30 de secunde de publicitate costau 2 milioane de dolari), şi în mai 2005, când „Dragul de Raymond” lua sfârşit (30 de secunde au costat 1,2 milioane de dolari). „The Oprah Winfrey Show” a început să fie transmis la nivel naţional în SUA în 1986 şi a adunat 24 de sezoane.

Urmărește-ne pe Google News
  

Lasă-ne emailul tău ca să-ți trimitem zilnic cele mai importante articole scrise de jurnaliștii TVMANIA

Abonează-te