În această seară, de la 21:30, urmărim un nou episod al reality-show-ului „Șef sub acoperire”, care îl are în prim plan pe Dragoș Muller, proprietarul lanțului de saloane de înfrumusețare Magic. Acesta va lucra deghizat alături de angajații companiei sale, sub identitatea unui șomer care încearcă să se angajeze.

Lanțul de saloane de înfrumusețare Magic destinat exclusiv femeilor a avut anul trecut o cifră de afaceri de peste 5 milioane de euro. Cu 14 saloane proprii și două francize, compania are peste 400 de angajați, și a început în urmă cu mai mult de 12 ani, de la o mică afacere dezvoltată de un român. Totul a început cu un studio de bronzat, care apoi s-a dezvoltat într-un salon de înfrumusețare. În perioada pandemiei, business-ul a fost afectat, iar Dragoș Muller a decis să intre sub acoperire pentru a vedea cum funcționează lucrurile, ce își doresc clienții și pentru a găsi soluții viabile pentru afacerea sa.

VEZI  GALERIA FOTOPOZA  1 / 4

„Sunt norocos. Emisiunea este încă o dovadă că, indiferent de intensitatea cu care muncești, interesul pe care îl acorzi businessului tău, atunci când universul vrea să se alinieze pentru tine, așa se întâmplă. Observ că tot ce s-a întâmplat în ultima perioadă a avut un rol în viața noastră – această emisiune, momentele dificile, poate chiar și pandemia. Pentru mine, experiența trăită la Șef sub acoperire a fost una revelatoare. M-a îmbogățit cu informații și trăiri de care aveam nevoie pentru a înțelege mai bine tot ecosistemul Magic. M-am analizat pe mine mai în profunzime, mi-am dat seama că nu știu atât de multe pe cât credeam că știu. Am subestimat anumite fluxuri. Mi-am dat seama că nimic nu se întâmplă de la sine. Mulțumesc PRO TV pentru această ocazie, azi sunt mai bun ca ieri!”, a declarat Dragoș Muller după experiența „Șef sub acoperire” de la Pro TV.

 

Urmărește-ne pe Google News