Cu Logan Super 2000, tehnicienii diviziei sportive a Renault vor sa aduca Dacia in cursele de raliuri.

De cand francezii de la Renault s-au apucat serios de mesterit la motoarele vesnicilor noastre Dacii, lucrurile s-au schimbat radical pe soselele romanesti. Primul model „contaminat” de experienta francezilor a fost SuperNova. O Dacia similara stramosului Nova, insa usor stilizata si cu un motor ceva mai bunicel decat in trecut. Urmatoarea pe lista noutatilor a fost Solenza. Francezii au mizat mult pe o schimbare radicala a imaginii de… Dacie si, partial, au reusit: forme ceva mai atent lucrate decat la SuperNova, tinuta de drum mai sigura, bordul refacut aproape integral si o caroserie nu foarte buna, insa excelenta pentru pasionatii de tunning care au stiut sa transforme aceasta Dacie astfel incat sa poata rivaliza, la intreceri, cu cateva modele mai vechi de la Volkswagen, Opel si Toyota. Marea surpriza a aparut relativ recent cand, sub atenta supraveghere a fabricantilor de la Renault, prima Dacia Logan a trecut cu brio de linia de asamblare a fabricii de la Pitesti.

Urmărește-ne pe Google News