Modifica setarile cookie
Homepage  / Televiziune

Surpriză în grila de toamnă de la TVR: „Câștigă România!”, cu Virgil Ianțu, se mută pe TVR 1

de Vasilica Rogozanu,

Emisiunea-concurs „Câștigă România!”, prezentată de Virgil Ianțu la TVR 2 timp de zece sezoane, se mută în toamna aceasta pe TVR 1.

Începând din 19 septembrie, emisiunea de cultură generală, ajunsă la sezonul 11, va fi difuzată de TVR 1 în fiecare seară, de luni până joi, de la ora 21.00.

Schimbarea vine în contextul în care emisiunile de cultură generală sunt din nou la modă pe micul nostru ecran: Dan Negru are două quizz show-uri la Kanal D toamna aceasta („Jocul cuvintelor” și „Tu urmezi!”), iar Gabriel Coveșeanu va prezenta primul concurs-interactiv, la Prima, „Primii câștigă”.

Un format autohton, apreciat și de străini

Producţie 100% românească a Televiziunii Române împreună cu compania Zucchero Media, „Câştigă România” este o emisiune-concurs de cultură generală lansată în primăvara lui 2017. În fiecare ediţie, în platoul emisiunii se află trei concurenţi.

Calculatorul alege de pe harta României un judeţ de graniţă ca punct de plecare, iar misiunea celor aflaţi în concurs este să ajungă într-un alt judeţ, tot de graniţă. Pentru a merge mai departe, participanţii trebuie să răspundă corect la întrebări de cultură generală ce au legătură cu judeţele „prin care trec“.

Virgil Ianțu a început să prezinte „Câștigă România!” în 2017

Concurentul care reuşeşte să câştige zece ediţii consecutive, maximum de ediţii la care poate participa prin regulament, intră şi în posesia marelui premiu „Câştigă România!”, un autoturism.

„Într-un fel sau altul, suntem datori să le oferim românilor ceea ce merită – emisiuni inteligente, cu informații de valoare, și de o calitate ireproșabilă. Nu cred că sunt singurul care vede că noua generație are nevoie de emisiuni din care să își poată alege modele, de oameni care să le demonstreze că ceea ce știi te reprezintă cu adevărat ca individ. O cultură generală solidă trebuie să se bazeze și pe cunoașterea lucrurilor care ne definesc cultura. Astăzi mai mult ca oricând e important să nu ne pierdem identitatea și să învățăm să prețuim locul în care ne-am născut”, spunea Virgil Ianțu despre ideea de a face aceată emisiune.

În primăvară, emisiunea a depășit 500 de ediții, iar 5 concurenți au plecat acasă cu o mașină.

În 2018, emisiunea a ajuns printre finaliștii concursului internațional de formate organizat de „C21 Media”.

„Când ești într-o asemenea conjunctură, alături de o asemenea concurență, deja rezultatul este fabulos”, spunea Virgil Ianțu.

Sursa foto: Facebook

Urmărește-ne pe Google News
 
 

Lasă-ne emailul tău ca să-ți trimitem zilnic cele mai importante articole scrise de jurnaliștii TVMANIA

Abonează-te